Stellantis Vigo suspende a produción de coches durante toda a Semana Santa

La Voz VIGO / LA VOZ

VIGO

Óscar Vázquez

A dirección de Balaídos atribúe as novas paradas a «problemas de aprovisionamento»

19 mares 2024 . Actualizado ás 23:48 h.

Cando parecía que a crise de microchips concedía ao fin un respiro á industria da automoción, xurdiron novos problemas loxísticos e de aprovisionamento que de novo prexudican á produción nas fábricas. Stellantis Vigo é un exemplo. O sistema 1 da factoría de Balaídos, dedicado á produción de coches, non traballará durante toda a Semana Santa. Así o acaba de advertir a dirección da planta aos traballadores.

«Por causas de forza maior» quedan suspendidos os tres quendas (mañá, tarde e noite) os días 25, 26 e 27 de marzo. Tendo en conta os festivos do Xoves e Venres Santo, «a actividade renovarase neste Sistema o luns 1 de abril, ás 6 horas», segundo a comunicación trasladada ao persoal.

Marzo está sendo un mes complexo para o principal motor económico do sur de Galicia. O sistema dedicado á produción de turismos e no que se monta o todocamiño Peugeot 2008 foi o máis prexudicado, rexistrando paradas os días 8, 11, 12, 15, 18 e 19, a maiores dos da próxima semana. A comezos de mes, fontes sindicais apuntaron ao desabastecemento puntual dun provedor de segundo nivel, pero non se desvelaron os motivos que provocaron esta situación.

A suspensión de actividade da próxima semana débese a «problemas de aprovisionamento», pero tampouco nesta ocasión hase especificado que tipo de dificultades loxísticas ou de desabastecemento impiden que a fábrica produza con normalidade.

A comezos deste ano, o director da planta de Balaídos, Ignacio Bo, admitiu que o conflito desencadeado no mar Rojo si estaba a provocar «dificultades» para organizar a loxística desta fábrica polos atrasos derivados de tomar a ruta que bordea África polo cabo de Boa Esperanza e evitar as ameazas de rebeldes hutíes que xa abordaron varios mercantes. En concreto, viuse afectado a subministración de pezas específicas que se fabrican en Asia.

O retorno das paradas na planta galega de Stellantis ocorre despois dun exercicio histórico para a factoría en termos de produción. O ano pasado, logrou colocar no mercado 531.000 vehículos. Elevou a súa fabricación nun 31,5 % con respecto ao 2022 e pechou o seu segundo mellor ano.

O sistema 2, dedicado á produción de vehículos comerciais lixeiros, non se viu tan afectado no que vai de 2024. A fabricación de furgonetas en versión eléctrica aumentou un 21 % o ano pasado.