«O caso Asunta», o máis visto nas plataformas con case 8 millóns de espectadores en maio

La Voz MADRID / EFE

TELEVISIÓN

Manuel Fernandez-Valdes / Netflix

O segundo contido máis visto é «Dune», en Netflix, HBO Max e Prime Vídeo e «Aquí non hai quen viva», tamén en Netflix, en Prime Vídeo e en Atresplayer

03 jun 2024 . Actualizado á 17:54 h.

O caso Asunta, a miniserie de Netflix sobre o asasinato da nena de 12 anos Asunta Basterra ocorrido en Galicia no 2013 e polo que foron condenados os seus pais, foi o máis visto nas plataformas no mes de maio: case oito millóns de espectadores (7,8) seguírona.

Estas son ningunhas das conclusións do estudo realizado pola consultora Barlovento sobre o consumo de plataformas baixo demanda e dos multidispositivos (televisión, comprimido, móbil ou computador) no pasado mes de maio.

O segundo contido máis visto é Dune, en Netflix, HBO Max e Prime Vídeo (4,6 millóns de espectadores vírona nalgún momento) e Aquí non hai quen viva, tamén en Netflix, en Prime Vídeo e en Atresplayer (4,5 millóns de persoas)

O 95,7% dos españois accederon en maio a plataformas e cada un deles puido entrar a unha media de case seis.

Youtube é a plataforma máis vista con contidos de vídeo e música baixo demanda con publicidade (AVOD son as siglas en ínguas), con 29,7 millóns de espectadores e un 76,2% de alcance nos fogares españois; a segundo é Instagram con 22,2 millóns de seguidores, o 56,9% do total de consumo.

A listaxe de acceso a plataformas e mutidispositivos figuran en terceiro lugar nun empate Prime Vídeo e Netflix, con 19,6 millóns de espectadores cada un e o 50,2% do consumo.

Prime Vídeo e Netflix comparten liderado entre as plataformas de streaming de vídeo baixo demanda con subscrición (SVOD, as siglas en inglés).

En quinto lugar desta lista está Spotify (13,6 millóns, 34,9%), Tik Tok (12,8 millóns, 32,8%), Disney (10,9 millóns e 28,1%), e Movistar + (10,8 millóns e 27,8%), que se sitúa como a plataforma de BVOD (vídeo á carta das cadeas tradicionais de televisión) máis vista cun 27,8% de alcance nos fogares españois.

En oitavo lugar do ránking está a plataforma HBO Max, con 9,4 millóns de espectadores e o 24,1% de alcance e RTVE Play, con 7,9 millóns e o 20,2%.