Así era o proxecto inacabado de David Lynch: unha serie radicalmente distinta a «Twin Peaks»
PRATA Ou CHUMBO

O realizador Peter Deming revelou detalles sobre esta ficción que non chegou a materializarse
21 jun 2025 . Actualizado á 19:59 h.David Lynch morreu o pasado 16 de xaneiro aos 78 anos. A pesar dos seus problemas de saúde, o lendario realizador tiña plans de futuro, deixando tras a súa morte varios proxectos no tinteiro. Peter Deming, que traballou xunto ao realizador en Twin Peaks: The Return e unha as súas películas máis icónicas, Mulholland Drive, revelou máis detalles sobre unha serie que Lynch estaba a desenvolver para Netflix e que nunca chegou a materializarse.
«Pouco antes de que falecese —bo, como un ano antes, porque foi antes do covid-19— estaba Unrecorded Night (en español, Noite non gravada), que el escribira. Eu líao e, de feito, fomos a buscar localizacións», rememorou o cámara e director de fotografía nunha entrevista concedida a The Film Stage. «Logo chegou o covid-19, así que todo parou e nunca se reavivou», lamentaba Deming.
Ted Sarandos, CEO de Netflix, lembraba esta idea que o director de cintas como Veludo azul ou Estrada perdida presentoulle nunha publicación que compartiu vía Instagram o pasado xaneiro. «Era unha produción de David Lynch, así que estaba farta de misterio e riscos, pero queriamos ir nesa viaxe creativa con este xenio. Primeiro o covid-19 e logo algunhas incertezas de saúde fixeron que este proxecto non chegase a realizarse, pero deixamos claro que en canto puidese, apuntariámonos/apuntariámosnos», reza o post.
En canto aos rumores acerca de que a serie puidese estar relacionada con Twin Peaks, Deming afirmou que este proxecto sería «sen dúbida, algo orixinal en si mesmo». «Non sei realmente que formato ía ter. Pero ían ser bastantes episodios porque a David gustáballe moito o que el chamaba 'a historia continuada'», relatou Deming, apuntando que Lynch non quería facer máis longametraxes, senón só «historias máis longas».
«Tiven que sentarme tres veces a lelo ata que o rematei porque era moi extenso, pero definitivamente non era Twin Peaks», reflexionou Deming que, aínda que non parecía disposto a revelar demasiados detalles sobre a historia, si mencionou que estaba ambientada en Los Ángeles e que «mesturaba un pouco o cine e o vello Hollywood».
«Encantáballe facer películas sobre Los Ángeles», rememorou o cámara, apuntando que a ambientación de Estrada perdida na cidade californiana estaba «implícita», aínda que non se mencionase directamente, mentres que en Mulholland Drive e Inland Empire «era obvio». Deming aventurou que este proxecto inacabado de Lynch podería ser «o cuarto nesta liña».