Patrocinado por:

Xiaomi lanzará o seu anticipado vehículo eléctrico a finais deste mes en China

La Voz REDACCIÓN

LECER\

El Xiaomi SU7 en un evento en Beijing, en diciembre del 2023
O Xiaomi O seu7 nun evento en Beijing, en decembro do 2023 Florence O | REUTERS

O O seu7 terá segundo os fabricantes un motor con velocidades de aceleración máis rápidas que Tesla e que os eléctricos de Porsche. A compaña non ten plans de vender os seus vehículos no estranxeiro

12 mares 2024 . Actualizado ás 08:36 h.

A tecnolóxica chinesa Xiaomi empezará a vender oficialmente o próximo 28 de marzo o seu primeiro vehículo eléctrico, o sedán O seu7, unha anticipada incursión no maior mercado mundial de automóbiles e un primeiro paso cara ao obxectivo de converterse nun dos «cinco maiores fabricantes do mundo».

Nunha mensaxe na súa conta oficial de Weibo -equivalente local da rede social X, censurada en China -, Xiaomi indicou hoxe que 59 tendas en 29 cidades do país comezarán a aceptar pedidos do vehículo, cuxo prezo se agarda que sexa anunciado no evento de lanzamento que se celebrará na mencionada data, na cal levará a cabo as primeiras entregas.

Tras a noticia, segundo informa Efe, as accións da tecnolóxica disparáronse un 9,55 % durante a sesión matinal na Bolsa de Hong Kong.

Xiaomi presentara o O seu7 a finais de decembro; o cofundador e conselleiro delegado da compaña, Lei Jun, asegurou entón que o modelo contaba cun motor eléctrico de «súperpotencia» con velocidades de aceleración máis rápidas que Tesla e que os eléctricos de Porsche .

O O seu7 compartirá sistema operativo cos populares móbiles e dispositivos electrónicos de Xiaomi, o recentemente estreado HyperOS, e estará dispoñible en dúas versións: un con autonomía de ata 668 quilómetros cunha soa carga e outro cun alcance de ata 800 quilómetros.

Lei xa avanzara que o prezo «será un pouco alto, aínda que será un que todos considerarán xustificado».

Xiaomi anunciou en 2021 a súa entrada no sector dos eléctricos coa creación dunha filial á que se destinaría un investimento duns 10.000 millóns de dólares ao longo dos seguintes dez anos.

Cabe destacar que o O seu7 chega a un mercado marcado por unha competencia que algúns directivos chegaron a cualificar de «brutal», cunha guerra de prezos entre marcas xa establecidas de cara ao público como BYD ou Tesla.

Respecto diso disto último, Lei afirmou, en declaracións recollidas polo diario económico Securities Times, que Xiaomi está «totalmente preparada en todos os aspectos» para competir ante ese transfondo.

Ese mesmo medio tamén citou ao presidente da compaña, William Lu, quen asegurou que, polo momento, Xiaomi non ten plans de vender os seus vehículos no estranxeiro e que se centrará primeiro en «solidificar» a súa presenza no mercado chinés.

Actualmente, dous de cada cinco vehículos que se venden en China son eléctricos, e estas vendas supoñen o 60 % do total mundial; segundo estimacións do banco suízo UBS, cara a 2030 treses de cada cinco novos vehículos vendidos no país asiático estarán impulsados por baterías en lugar de por combustibles fósiles.