«A moita xente dálle preguiza cambiarse de compaña ou de banco, pero pode supor un aforro de 240 euros ao ano»
REDE
![Gabriel Rodríguez y Miguel Otero de Sin Comisiones](https://cflvdg.avoz.es/sc/S9N6L3N8xMI6LEpVjGmEm6q0-r8=/480x/2025/02/04/00121738686332627402734/Foto/scok.png)
SinComisiones é o comparador galego de contas bancarias, hipotecas ou contratos de telefonía que usan 100.000 usuarios ao mes
05 feb 2025 . Actualizado á 13:57 h.Un contido sinxelo, honesto e de calidade. Así se presentan de forma humilde dous lucenses, amigos desde a adolescencia, que poden dicir ben alto que o seu produto cumpriu xa os seis anos. Sen Comisións é a súa comparador financeiro que permite analizar contas bancarias, hipotecas, contratos de telefonía, paquetes de televisión ou hipotecas. De uso sinxelo, eles mesmos déronse conta de que gran parte do aforro dos fogares está en comparar que ofrece cada compaña.
«Agora mesmo recibimos aproximadamente 100.000 usuarios ao mes. Por sincomisiones.org pasaron máis de cinco millóns de usuarios desde que empezamos no 2019», din Gabriel Rodríguez e Miguel Otero.
Eles ofrecen unha ferramenta sinxela que pon negro sobre branco en ningúns dos contratos máis confusos do día a día. «En xeral fáltanos coñecemento financeiro. Isto é algo que vemos reflectido nas decisións que tomamos. Moitas persoas non saben como funcionan conceptos básicos como o interese composto, a diversificación ou incluso as comisións que pagan polos seus produtos financeiros». Estes son só algúns puntos nos que detectan erros, como non planificar a longo prazo, «endebedarnos sen entender as implicacións ou non aproveitar oportunidades».Só nun contrato de telefonía, e comparando, podemos aforrarnos 20 euros ao mes. «O aforro, dependendo do produto, podería supor varios centos de euros anuais», explican.
Son eses gastos «residuais» que non nos chaman a atención nas contas de cada mes, pero que sumados, si poden supor un buraco. «Na parte bancaria temos desde comisións de administración ou de mantemento ata comisións por anualidade do cartón de crédito. En canto á telefonía, é moi probable que se contratamos unha oferta coa nosa compaña, ao pasar o ano súbannos o prezo, polo que tamén hai que estar moi alerta». Ese tipo de contratos coas operadoras están, por exemplo, na oferta da súa comparador. «Un clásico é que che ofrezan unha tarifa moi completa, con televisión, a un prezo moi baixo durante un ano e, en canto acaba a promoción, duplicar ou triplicar o prezo do contrato. Por iso sempre recomendamos ter moi claro canto pagamos polos nosos servizos de telefonía e en base a que pagamos eses importes». Nesta lista de recomendacións inclúense os seguros, «que pasado un ano de contrato, adoitan aumentar os prezos. Nós recomendamos sempre comparar para atopar a mellor oferta».
E é que no detalle está a diferenza. «Vemos que a moita xente dálle preguiza cambiarse de compaña ou de banco polo proceso que implica, pero non se dan conta que aforrar 20 euros ao mes, supón un aforro de 240 euros ao ano», explican.
![Imagen del comparador de Sin Comisiones](https://cflvdg.avoz.es/sc/3Z4umX7BDBCsYI1-zzvgMoz-Apg=/480x/2025/02/04/00121738667464153870364/Foto/sincomisioness.png)
Intuitivo
sincomisiones.org ofrece ao usuario unha interface sinxela e intuitiva. Pódese elixir o produto, engadir filtros e incluso rango de prezos. O comparador guinda os resultados con información útil, incluído o detalle dos servizos que inclúe.
«O que busca o usuario depende do momento económico no que nos atopemos. Cando empezamos nisto, estaba tamén empezando un dos produtos estrela da banca: as contas en liña. Non moitos bancos ofrecíanas e estaban a cobrar comisións por cousas tan básicas como enviar transferencias». Un produto agora presente en practicamente todas as entidades bancarias. «Exclúete operar no teu banco, pero permíteche aforrar moito diñeiro en comisións».
Agora, notan o tirón das contas aforro. «Isto débese á subida dos tipos de interese polo BCE para frear a inflación, que veu acompañado dun cambio de paradigma: pasamos de que o diñeiro no teu banco non tivese ningún valor a depósitos de máis de 4% anual», relatan á vez que observan que na decisión de investir tamén hai varias tendencias. «Polo xeral, a xente máis mozo quere investir en criptomonedas ou en produtos con moita volatilidade que poidan dar beneficios de forma rápida». Quedan tamén os clásicos do sector inmobiliario, «especialmente en vivendas para alugar, xa que consideran que é un investimento máis estable e a longo prazo». Doutra banda, hai perfís máis conservadores. «Prefiren produtos como depósitos bancarios ou fondos indexados, que ofrecen un menor risco, aínda que tamén menos rendibilidade inmediata».
Información e educación
Outra das particularidades deste comparador é que manteñen informados do último en finanzas aos seus usuarios. «A maioría das persoas non saben como aforrar diñeiro, que facer con eses aforros, canto nos podemos permitir gastar baseándonos no noso soldo e isto é algo contra o que tamén loitamos, por que a xente teña acceso a contido contado de xeito sinxelo, pero con moita calidade».
A isto engádenlle asesoría xurídica, un servizo cada vez con máis fieis. «Lamentablemente, hai moitísimas entidades de crédito que ofrecen préstamos usurarios aos consumidores. Estes, por descoñecemento ou por necesidade, acaban contratando eses préstamos que, por desgraza, levan á ruína». Co que máis traballan é con eses préstamos rápidos e cartóns. «Tamén levamos cláusulas abusivas en hipotecas, pero temos tanto traballo cos préstamos, que aínda non puidemos expandir esa parte».
Pensan iso si noutra expansión e ten moito que ver coa súa forma de vida. Miguel reside en Santiago, mentres que Gabriel viaxa por Latinoamérica. Non descarta incluso dar o salto a Australia e o sueste asiático a finais de ano. «Ao visitar con regularidade Latinoamérica deime conta de que o que facemos nós en Europa está moi estendido e é moi coñecido, pero aquí non hai practicamente ningunha competencia». Por iso van lanzar Sen Comisións Arxentina, focalizándose así nun mercado ao que lle ven interese. «Sabemos que implicará novos desafíos que teremos que superar, e teremos que buscar novas fórmulas para chegar ao noso público obxectivo». E non só Arxentina, a idea destes emprendedores galegos é chegar, «pero con calma», á maioría dos países de fala hispana.
Únete á nosa canle de WhatsApp
Mentres, ven un desafío na intelixencia artificial. «Ninguén ten claro que vai ocorrer de aquí a cinco anos. Por iso, co auxe das novas tecnoloxías, vímonos na obrigación de mellorar e superar á máquina. Empezamos facendo contidos máis neutros, pero coa IA estamos a darnos conta de que é esa calor humana o que marca a diferenza. Estamos a enfocarnos en facer o mellor contido posible, e para iso estamos a traballar con grupos de persoas que teñen todos os produtos que apuntamos, que utilizan as contas no seu día a día e que saben do que falan, para poder facer todo desde a máxima honestidade».