Un operativo contra el furtivismo en el puerto de Bueu permite el decomiso de 76,5 kilos

PONTEVEDRA

Los agentes observaron cómo se descargaban «produtos pesqueiros directamente a un vehículo particular» desde un barco
03 abr 2025 . Actualizado a las 13:20 h.Un operativo contra el furtivismo permitió el decomiso de 76 kilos de pulpo en Bueu, según confirmaron desde la Xunta. Este operativo se saldó con la tramitación de un acta de sanción por infringir la Lei de Pesca de Galicia «ao realizar a descarga nun lugar non autorizado, incumprir os protocolos fixados e carecer de documentación que ampare a legalidade e orixe do produto».
La intervención fue llevada a cabo conjuntamente por agentes de la Unidade de Policía Nacional Adscrita (UPA) de Galicia de la Xefatura provincial de Pontevedra y el servicio de Gardacostas el pasado 24 de marzo. De este modo, se detectó que «unha embarcación que arribaba ao porto de Bueu» y procedía a descargar «produtos pesqueiros directamente a un vehículo particular sen utilizar as infraestruturas autorizadas».
Esto determinó que se procediese a realizar una inspección del vehículo, en el transcurso de la cual se «localizaron tres capachos de polbo no interior do maleteiro». En total, 76,55 kilos.
Acto seguido, se procedió a la tramitación de una acta de sanción, mientras que el pulpo fue entregado a un centro benéfico local.
Desde la Xunta incidieron en el hecho de que este operativo se enmarca «no reforzo realizado pola UPA no eido da loita contra o furtivismo, en colaboración coa Consellería do Mar no eido da loita contra o furtivismo e na protección dos recursos mariños afectados por esta actividade ilegal. O traballo céntrase en dispositivos dirixidos a impedir a actuación dos furtivos, tanto na actividade extractiva como na venda, transporte e distribución do produto, sen as debidas garantías sanitarias», añadieron al respecto.