Futuras enfermeiras inician as súas prácticas no CHOP pontevedrés

Cristina Barral Diéguez
Cristina Barral PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

Foto de familia de los alumnos de segundo de Enfermería, con responsables del CHOP, que harán prácticas
Foto de familia dos alumnos de segundo de Enfermería, con responsables do CHOP, que farán prácticas CHOP

O Complexo Hospitalario dá a benvida a 54 alumnos de segundo curso da Escola de Enfermería

07 feb 2025 . Actualizado á 11:51 h.

Benvida aos 54 estudantes de segundo curso do grao en Enfermería que inician o seu primeiro período de prácticas formativas no Complexo Hospitalario Universitario de Pontevedra (CHOP). Foi a que se deu este xoves no salón de actos do Hospital Montecelo a eses alumnos, na súa maioría mulleres, da Escola de Enfermería de Pontevedra, adscrita á Universidade de Vigo e en pleno proceso de integración. Segundo explican desde o Complexo, ao acto asistiron diversos responsables asistenciais, de formación e docencia regrada. Neste segundo cuadrimestre, os estudantes do grao cursarán a materia Prácticas Clínicas I nos distintos servizos hospitalarios do CHOP. Trátase da súa primeira toma de contacto co ámbito asistencial, nunha etapa que afrontan con ilusión e ganas de aprender.

Apuntan desde a dirección da área sanitaria que noutros cursos máis avanzados, este alumnado da Escola de Enfermería —situada na cuarta planta do Hospital Provincial— poderá desenvolver o seu período formativo en centros de atención primaria.

El acto de bienvenida al alumnado de Enfermería tuvo lugar este jueves en el salón del Hospital Montecelo, en Pontevedra
O acto de benvida ao alumnado de Enfermería tivo lugar este xoves no salón do Hospital Montecelo, en Pontevedra CHOP

Coa incorporación destes universitarios, a área referenda a súa aposta por estar na primeira liña da docencia universitaria en ciencias da saúde. Subliñan neste sentido que o compromiso do CHOP na formación de novos profesionais repercute de forma positiva tamén no persoal no campo docente, investigador e na propia asistencia. «Permitindo abrir novas vías para participar en grupos de investigación, ser máis competitivos á hora de se presentar ás distintas convocatorias e acceder á carreira docente», recalcan.

Engaden que representa tamén unha vantaxe para os pacientes da área, xa que a acreditación universitaria obriga a manter uns estándares de calidade, no plano organizativo e asistencial, que repercuten de forma directa no seu beneficio.