A campaña de «publicidade fóra de casa» dun creador ourensán que triunfa coa súa mensaxe contra a homofobia

M. Rodríguez OURENSE

OURENSE

Bruno Nieto, realizador de vídeo y creador publicitario.
Bruno Nieto, realizador de vídeo e creador publicitario. MIGUEL VILLAR

O realizador Bruno Nieto e a súa axencia Moito Bambú publican un vídeo coa técnica FOOH no día do Orgullo que pide «non mirar para outro lado, senón facelo mirar»

28 jun 2024 . Actualizado á 19:22 h.

A nova campaña da axencia Moito Bambú, da que é director creativo o ourensán Bruno Nieto, ten unha mensaxe clara contra a homofobia e reivindicativo do respecto neste día do Orgullo. O anuncio utiliza a técnica publicitaria de vídeo FOOH (Fake Out of Home) e transporta con imaxes hiperrealistas a un espazo aparentemente real -neste caso a praza de Callao e a Gran Vía madrileñas- ensinando uns carteis nos que dous homes bícanse. 

«Se te molesta este bico telo moi doado, mira para outro lado». Non é unha lona real. A cámara móvese e insignia outra imaxe na que as mesmas persoas séguense bicando.«Para este non, aquí tamén se van a bicar. A solución á túa homofobia non é mirar para outro lado, é facelo mirar». Non son lonas verdadeiras colocadas sobre as fachadas dese emblemático cruzamento da capital española, senón que é un tipo de publicidade feita fose de casa, que asombra polo seu realismo, pois parece que o espectador está a ver unha rúa real con esa publicidade. «Intentei conseguir que a xente pareza que é real e unha mensaxe clara para unha campaña, cun vídeo para redes sociais, xogando coas palabras mirar para outro lado. Cun movemento de cámara lógrase ese efecto», explica o creador de Celanova.

Esta segunda campaña Moito Orgullo, a axencia consegue chamar a atención por segundo ano consecutivo no día do Orgullo. No 2023 contaron co futbolista galego Borja Iglesias, quen aparecía saíndo da armario para confesar que era heterosexual e empezaba a recibir mensaxes de odio nas redes sociais, como tamén ocorre cando alguén declara a súa homosexualidade. Conseguiu máis de catro millóns de reproducións en 24 horas e tivo eco en cadeas de televisión e medios de comunicación de ámbito nacional fixésense eco.

Aquela campaña estivo nomeada aos premios World Football Summit. Como naquela primeira vez, Bruno Nieto explica que pensou nunha mensaxe que impacte nos primeiros tres segundos, algo clave para enganchar ao público das redes sociais: «Ten que ser unha mensaxe super clara, se non a xente desliza. Xogando con ese movemento de cámara vense as mensaxes: se non che gusta, a solución non é non mirar, senón respetar».

As reaccións á campaña están a ser positivas, con miles de gústame, e cunha mensaxe á vez moderna e reivindicativo. Nada que ver co rancio cartel do Orgullo Madrid 2024, encargado polo Concello de Madrid, no que non hai bandeira LGTBI+ e as iconas que se utilizan son tacóns, condóns ou copas. «O Orgullo non é unha festa, é unha reivindicación», di o creador celanovés, quen considera ese cartel unha «falta de respecto» ao movemento. Bruno Nieto si reivindica: «A homofobia ou a intolerancia non é unha opinión. Hai que respetar.»