A compaña que opera desde Ourense comercializa as marcas de moda CH Carolina Herrera e Purificación García
08 mares 2024 . Actualizado ás 05:00 h.Téxtil Lonia, o grupo empresarial que está detrás das marcas de o retail de luxo CH Carolinera Herrera e Purificación García, colleu velocidade de cruceiro tras a fochanca da pandemia e ten unhas contas consolidadas en beneficios. De acordo cos últimos datos que acaba de depositar no Rexistro Mercantil, a compaña con sede no parque empresarial do Pereiro de Aguiar, na provincia de Ourense, pechou o último exercicio -do 1 de marzo do 2022 ao 28 de febreiro do 2023- cuns beneficios netos de 65,4 millóns de euros. É unha cifra superior á do exercicio anterior, cando a rendibilidade despois de descontar os impostos habíase situado en 49,3 millóns, un 32 % máis nun só ano.
O despegamento financeiro de Sociedade Téxtil Lonia, que naceu a finais do século pasado como un proxecto empresarial dos irmáns Domínguez (Jesús, Javier e Josefina), baséase no incremento das vendas. E é que a cifra de negocio pasou de 347,4 millóns de euros no exercicio do 2021 aos 431,8 millóns do 2022. A distribución da facturación por marca demostra que o maior volume de negocio chégalle aos irmáns Domínguez involucrados neste proxecto desde CH Carolina Herrera. A facturación do último período con datos consolidados foi de 318,5 millóns, polos 110,5 de Purificación García. No que se refire aos principais mercados onde se fai forte a compaña ourensá de moda de luxo destaca América, cunhas vendas por valor de 206,5 millóns de euros. En España, esa cifra sitúase nos 136 millóns, mentres que o tirón en Asia (54,1 millóns) e o resto de Europa (34,1) é por agora máis limitado. En África, a presenza destas dúas marcas é testemuñal e as vendas apenas acadan o medio millón de euros.
A data de peche do exercicio do 2022, o grupo empresarial contaba cun total de 650 puntos de venda, que se distribúen en 132 tendas propias, 415 espazos en centros comerciais del Corte Inglés e O Palacio de Hierro e 103 franquías nacionais e internacionais. A canle de venda dixital, pola súa banda, está presente en vinte mercados, ademais do español. O persoal medio de Sociedade Téxtil Lonia era a finais de febreiro do ano pasado de 2.585 persoas, un 17,9 % máis que un ano antes. España lidera o ránking, con 1.875 empregados, dos que aproximadamente uns 600 traballan na sede central do Pereiro de Aguiar, desde onde se deseña, fabrica e comercializa a súa produción de moda de alta gama. A nave ocupa unha superficie de 45.000 metros cadrados, con seis edificios conectados entre si. Estaba prevista unha ampliación para duplicar a superficie, pero o proxecto atópase paralizado desde a pandemia.
As marcas e os propietarios
A presidencia de Sociedade Téxtil Lonia atópase en mans da sociedade Ver IV Proxectos, que ten como administradores a Josefina Domínguez e Manuel Ramos. No accionariado atópase o grupo perfumero Puig, que conta cun 25 % de a propiedade tras adquirirlla no 2014 ao grupo francés liderado por Louis Vuitton. Detrás do empurre de Téxtil Lonia están as marcas Purificación García e CH Carolina Herrera. A primeira delas nace da deseñadora ourensá que pasou a súa infancia no Uruguai. Tras abrir mercado en España e Portugal, a marca desenvolveu unha rápida expansión no mercado americano e conta con máis de 320 puntos de venda en todo o mundo. Pola súa banda, CH Carolina Herrera segue a liña desta marca de alta costura cunha colección pensada para a vida cotiá. «Para o desenvolvemento desta actividade de forma rendible, o grupo consolida a súa posición no mercado grazas á experiencia acumulada na fabricación e comercialización das pezas ao longo de máis de vinte anos no sector consolidando así un modelo de xestión centralizado en España», indican na memoria anual.
Desde a sede central en Ourense, precisan desde Sociedade Téxtil Lonia, decídese tanto o número como o prezo das pezas e coleccións vendidas ás filiais para operar no coñecido como affordable luxury, que fai referencia ás marcas e pezas de luxo que teñen un prezo razoable e accesible. «Conséguese satisfacer a un sector moito máis amplo; é un xeito doado e rápida para darlle a volta ás vendas e deixar que a industria se adapte ao coñecido 'mira agora, compra agora'», puntualizan.