Adolfo Domínguez eleva as súas vendas un 14 %, pero pecha o primeiro semestre fiscal cunhas perdas de 3,4 millóns de euros

Rubén Nóvoa Pérez
Rubén Nóvoa OURENSE

OURENSE

Nueva tienda de Adolfo Domínguez, en Oporto (Portugal)
Nova tenda de Adolfo Domínguez, no Porto (Portugal) CEDIDA

A compaña ourensá abriu novas tendas en países como Arabia Saudita, Emiratos Árabes ou Panamá

09 novs 2023 . Actualizado ás 11:34 h.

Os resultados do primeiro semestre do exercicio (entre marzo e agosto do 2023) de Adolfo Domínguez ofrecen unha dobre lectura. De acordo coa información facilitada este xoves pola compaña ourensá ante a Comisión Nacional del Mercado de Valores (CNMV) acadou unha facturación de 56,7 millóns de euros. As vendas da firma de moda de autor creceron un 14,2 % con respecto ao mesmo período do exercicio anterior. Tamén foi positivo o dato do ebitda (resultado operativo) que se situou nos 4,8 millóns de euros. Con todo, o resultado neto da firma segue en números negativos ao situarse nunhas perdas de 3,4 millóns de euros, polos 2,7 do mesmo período do ano anterior. Se se acouta ese resultado ao segundo trimestre do ano, Adolfo Domínguez logrou un beneficio neto de 0,2 millóns de euros. Ese resultado negativo no semestre achácase desde a compaña pola estacionalidade da moda, que produce as súas coleccións con meses de antelación respecto ao momento da venda ao cliente final, así como o investimento asociado á expansión e á transformación dixital da firma.

O conselleiro delegado de Adolfo Domínguez, Antonio Ponte, indicou: «Seguimos construíndo o crecemento da compaña. As vendas comparables, aquelas que mostran a actividade da rede comercial consolidada, aumentan un 8,2 %, á vez que as novas aperturas impulsan a facturación. Entre xuño e agosto, na segunda metade do semestre, xeramos un beneficio neto positivo como mostra do bo desempeño da nosa actividade».

As vendas do grupo de moda ourensán soben en todos os mercados nos que ten presenza, con aumentos do 9,9 % en Europa, e do 26,3 % a nivel internacional. A marca continúa ampliando e optimizando a súa rede comerciante. Nos últimos seis meses comezou a operar en Arabia Saudita, Ecuador, Emiratos Árabes Unidos, Panamá, Paraguai e Porto Rico. Tras as novas aperturas conta con 350 puntos de venda en 24 países e unha facturación anual no último exercicio completo (2022-203) de 114,2 millóns de euros. 

Á espera da evolución no segundo semestre do ano, a firma ourensá ten postas moitas esperanzas no servizo de alugueiro de pezas, accesibles entre catro e oito  días a través da súa páxina web. O proxecto, que se denomina ADN Rent, busca ofrecer alternativas á compra desmedida que fomenta a moda rápida actual.