O Exército español volve montar en Bultaco

Redacción LA VOZ

FIRMAS

A lendaria marca entrega as primeiras unidades do seu Brinco R eléctrica na base aérea de Morón de la Frontera

17 dic 2017 . Actualizado ás 14:06 h.

Bultaco continúa reescribindo a súa historia na nova etapa da mítica marca do dedo rampante. A lembrada imaxe dos distintos corpos de seguridade do Estado aos mandos de diferentes modelos de Bultaco volve facerse realidade coa entrega das primeiras unidades do seu innovadora Brinco R ao Exército Español.

O Segundo Escuadrón de Apoio ao Despregamento Aéreo do Exercito do Aire (SEADA) con sede na Base Aérea de Morón de la Frontera (Sevilla) recibiu as unidades que, sobre a base do modelo Brinco R, foron deseñadas especificamente con adaptacións realizadas seguindo as instrucións do SEADA para responder as súas necesidades concretas.

A Brinco R é unha mestura entre moto e bicicleta, xa que conta con un motor eléctrico aloxado no buje da roda traseira que proporciona 2,5 KW (3,4 CV), 60 Nm de par e á parte, dispón de pedais como sistema de propulsión alternativo.

Vai equipada con unha batería de litio que se carga en tan só dúas horas e que proporciona unha autonomía de 30 quilómetros ou 100 quilómetros coa axuda dos pedais. É moi lixeira e doado de extraer e transportar a calquera lugar para o seu recarga. O peso total da moto é moi reducido, tan só 33 quilos, e ofrece tres niveles de condución: Sport, Tour e Eco.

No acto de entrega destas primeiras unidades, Jorge Bonilla, Director Xeral de Bultaco Motors, declarou que «para nós, como empresa con sede e fabricación en España, é unha gran honra ser provedor das nosas Forzas Armadas e en particular do Exército do Aire. Teñan a seguridade de que poremos todo o noso empeño e compromiso para ofrecerlles o mellor servizo e un produto adaptado plenamente ás súas necesidades concretas. Confiamos en que a recentemente adquirida cualidade de provedor do Ministerio de Defensa sexa o inicio dunha intensa colaboración».

Bultaco é a lendaria marca de motocicletas fundada o 17 de Maio de 1958 por Paco Bultó. Na súa historia comercializou modelos míticos como a Sherpa, Matador, Metralla ou Fronteira, conseguindo innumerables campionatos nacionais e internacionais aos mandos de históricos pilotos como Anxo Neto, Jorge Martínez Aspar, Sammy Miller ou Barry Sheene.

A Bultaco do século XXI volve con tecnoloxía moi avanzada: sistema de propulsión eléctrica de desenvolvemento propio, solucións de rexeneración e acumulación de enerxía para acadar unha autonomía ata agora descoñecida e compoñentes de alto nivel e uso de materiais ultraligeros.