Dunha oficina en Ourense a traballar con grandes da bolsa

MERCADOS

Jorge Vázquez, consejero delegado de la compañía digital Redegal
Jorge Vázquez, conselleiro delegado da compaña dixital Redegal CEDIDA

A compaña dixital de alcance global Redegal cumpre vinte anos, cun equipo de 130 persoas que peitea o mercado en España e Latinoamérica

31 mares 2024 . Actualizado ás 05:00 h.

A galega Redegal, compaña dixital de alcance global, cumpre vinte anos. A firma dirixida por Jorge Vázquez experimentou un ascenso notable debido a unha sólida reputación no negocio dixital, o desenvolvemento web, o comercio electrónico, a mercadotecnia e solucións propias como a súa ferramenta Binnacle. O seu equipo multidisciplinar está composto por máis de 130 persoas que traballan de xeito remoto desde toda a xeografía española e Latinoamérica, onde Redegal conta cunha liña de negocio desde fai máis de catorce anos en México.

A compaña ourensá explica que se sitúa como axencia completamente dixital e que aúna nun só servizo negocio e tecnoloxía. «Estamos emocionados de celebrar estes vinte anos de logros e crecemento a dobre díxito. Desde os nosos inicios, estivemos comprometidos coa innovación, a calidade e a satisfacción do cliente. Esta celebración é un testemuño da dedicación incansable do noso talentoso equipo e a confianza continua dos nosos clientes e socios», sinalou Jorge Vázquez, presidente e conselleiro delegado de Redegal.

Nestas dúas décadas, a compaña galega liderou proxectos en diversos sectores, desde a implantación de solucións empresariais ata o desenvolvemento de aplicacións móbiles e servizos de ciberseguridad. A empresa foi recoñecida recentemente pola súa contribución á transformación dixital e o seu papel activo na comunidade tecnolóxica, non só en Galicia senón tamén a nivel global. Na súa carteira de clientes hai firmas que cotizan nas principais bolsas do mundo. «Coa vista posta no futuro, comprometémonos a seguir liderando a innovación, contribuíndo ao desenvolvemento tecnolóxico e como reza o seu propósito, acompañar aos seus clientes cara ao éxito no seu negocio dixital», sinalou Vázquez.

Principais fitos

Redegal fundouse en febreiro do 2004 ao lado da Escola Superior de Enxeñaría Informática da Universidade de Vigo, en Ourense, unha entidade que foi clave no desenvolvemento da empresa durante os seus primeiros anos. Era unha época na que se definía como especializada en enxeñería informática dedicada ao desenvolvo web. No 2007 apostaron polo desenvolvemento móbil, coincidindo coa presentación do iPhone a nivel mundial. En Redegal foron pioneiros en despregar solucións de mobilidade e aplicacións para os novos dispositivos móbiles herdeiros das PDA. Tras duplicar a súa facturación, no 2008 mudáronse ao Parque Tecnolóxico de Galicia cun equipo de nove persoas. No 2010, a firma especialízase no comercio electrónico dando un xiro á súa actividade con clientes que apostaban pola canle de venda dixital. «O que en principio se considerou unha aposta arriscada dentro dun sector incipiente como o comercio electrónico, converteuse no noso actual factor diferenciador e principal valor engadido para os nosos clientes» indican.

No 2011 dan o salto ao mercado latinoamericano comezando por Brasil. Logo seguíronlle México e clientes dos Estados Unidos. No 2013, lanzáronse á mercadotecnia dixital e coincidindo co seu décimo aniversario a empresa acelerou o seu crecemento xa cun persoal de medio centenar de persoas. Abriron oficinas en novas cidades de España e acadaron por primeira vez o millón de euros de facturación. Actualmente, esa cifra sitúase «nos oito díxitos» avalada por recoñecementos internacionais como o realizado por Google Partner Premier no ano 2024.