Anthony Hopkins promociona a nova faixa facial de Kim Kardashian

Gloria Salgado MADRID / COLPISA

XENTE

Manuel Silvestri | REUTERS

A celebridade volve desatar a polémica co primeiro produto de beleza da súa popular marca de roupa interior, coñecida polas súas faixas

10 ago 2025 . Actualizado á 12:31 h.

A Kim Kardashian gústanlle as apreturas. As pezas que colgan da súa vestidor confírmano. E agora tamén os produtos do seu tocador. A mediática empresaria, cuxa marca de roupa íntima, Skims, fíxose famosa polas súas faixas corporais, lanzou ao mercado unha versión facial que promete unha mandíbula máis esculpida por 40 euros sen necesidade de pasar por quirófano. Unha peza que, como en todo o que está involucrada a máis popular das Kardashian, desatou a polémica á vez que as vendas, esgotándose as existencias da faixa facial en menos de 24 horas. «Que falen ben ou mal, o importante é que falen de min, aínda que confeso que me gusta que falen mal porque iso significa que as cousas me van moi ben», dixo Salvador Dalí. Un dito que parece apropiarse a influencer. A líder do clan das Kardashian controla as campañas de Skims, nas que contou con supermodeloes como Kate Moss, Tyra Banks, Heidi Klum, Alessandra Ambrosio e Candice Swanepoel, e celebridades da talla de Rosalía, Megan Fox, Paris Hilton, La Do Rey, Becky G, Cardi B, Usher, Nelly Furtado, Sabrina Carpenter, Kim Cattrall, Nicola Coughlan e Oprah Winfrey, ademais da súa nai, Kris Jenner, e as súas irmás: Kylie, Kendall, Kourtney e Khloé.

Con todo, para a faixa facial, tivo un embaixador inesperado: o grande Anthony Hopkins. Ante todos os comentarios que comparaban a faixa facial coa máscara do protagonista da cinta O silencio dos cordeiros, o actor sorprendeu publicando un vídeo na súa conta de Instagram no que aparecía co produto posto e dirixíase a Kim, á que aseguraba, con ironía, que se sentía «dez anos máis mozo».

Hai voces que consideran que Kim Kardashian foi demasiado lonxe, pero aquí non hai nada novo baixo o sol. O seu produto, chamado The Ultimate Face, é unha nova versión das faixas usadas tras cirurxías faciais e que, desde hai uns anos, está completamente asentada como parte da rutina de beleza asiática. Kim Kardashian tan só se encargou de promocionar, como só ela sabe, un dispositivo que incluso xa era tendencia nos vídeos de TikTok denominados morning shed. Neles ver a individuos retirándose todo o aparato que levaron durante a noite: fundas para o pelo, cintas adhesivas que non permiten abrir a boca e tiras que, supostamente, evitan as engurras, ademais da xa consabida faixa facial.

Suponse que canto máis feo esteas ao irte durmir, máis beneficios terás pola mañá. Para a xeración Z Agora, Kim Kardashian eleva estas rutinas nocturnas extremas cun produto que leva o nome da súa firma de roupa, valorada en 4.000 millóns de dólares, segundo Forbes. A dermatóloga Laura Porter explicou á BBC que a faixa está claramente dirixida á xeración Z e millennials mozos. «O ton e a imaxe da marca indican que se dirixe a mulleres que seguen tendencias de beleza e cultura de influencers», explica Porter dun vello concepto cunha nova imaxe que Kardashian considera un accesorio «imprescindible na rutina nocturna», a pesar de que non hai evidencia científica e os seus resultados son, segundo os expertos, temporais. Aquí o que prima é o efecto Kardashian.