Aston Martin lánzase a por Verstappen: Será Alonso ou Stroll o sacrificado?

La Voz

MOTOR

Lance Stroll y Fernando Alonso.Lance Stroll y Fernando Alonso, pilotos de Aston Martin
Lance Stroll e Fernando Alonso, pilotos de Aston Martin Europa Press

Para facer sitio a Max Verstappen, Aston Martin debería prescindir ou ben de Fernando Alonso ou ben de rebaixa Stroll

14 sep 2024 . Actualizado á 17:40 h.

Ambicioso para 2026, ano no que entrará en vigor a nova era normativa, Aston Martin puxo a guinda ao seu ambicioso proxecto coa fichaxe de Adrian Newey, que será o máximo responsable do deseño do seu novo monopraza. Ademais o equipo británico, que se asegurou a continuidade de Fernando Alonso e de rebaixa Stroll ata o devandito ano, contará cunha fábrica que será a envexa da grella e cun túnel do vento propio. O seguinte obxectivo da escuadra, e máis agora que se fixo con Adrian Newey, sería fichar a Max Verstappen, que xunto ao enxeñeiro británico está preto de converterse en campión do mundo por cuarta vez consecutiva. De logralo, ou ben Fernando Alonso ou ben Lance Stroll, que é o fillo de Lawrence Stroll, propietario da escuadra, terían que ceder o seu asento ao piloto neerlandés.

Mike Krack, xefe do equipo Aston Martin de Fórmula 1, comentou respecto diso en Racing News 365: «La porta sempre está aberta para Max Verstappen, para todo. Cando es capaz de fichar a Adrian Newey, primeiro de todo, demostras que o proxecto é crible, que a visión de Lawrence non son só palabras, son accións tamén, que dan confianza a todo o equipo».

«Xa non somos ese pequeno equipo que adoitabamos ser no pasado, somos un equipo que deberiamos estar confiados e que vai ter un enfoque completamente diferente cos seus socios e pilotos», engadiu.

«A fichaxe de Newey ábrenos moitas portas para o futuro», sinalou Mike Krack, que considera que a súa escuadra é agora «máis atractiva». «Seremos máis atractivos en todas as áreas, só pola fichaxe de Newey. Melloramos a credibilidade do proxecto, que podemos cumprir os nosos obxectivos e se eu estivese na universidade e vería esta fichaxe, diría que probablemente poida aprender máis alí. Creo que terá ese efecto», explicou o xefe do equipo Aston Martin de Fórmula 1.

A chiscadela de Verstappen a Aston Martin

Preguntado pola fichaxe de Adrian Newey por Aston Martin, Max Verstappen sinalou na rolda de prensa previa ao Gran Premio de Acerbaixán: «Estou contento por Adrian, falei rápido con el, pero son desafíos diferentes». «Cando levas tanto tempo no equipo, podo ver que para el é un desafío novo», engadiu.

Para rematar, sobre o interese de Aston Martin, lanzando unha chiscadela ao equipo británico, declarou: «Sei que Lawrence vai con todo e quere ter éxito e agardo que para eles sexa así».

Pola súa banda, Helmut Marko, asesor de Red Bull, comentou respecto diso en declaracións recollidas por GP Blogue: «Max conduce onde pode gañar. Aston Martin ten a fábrica máis moderna, o túnel de vento porase en funcionamento o ano que vén e logo haberá motores Honda. Basicamente todo encaixa».

«Está claro que en todos os lugares onde estivo Newey hai habido unha tendencia á alza. Non vexo por que debería ser diferente en Aston Martin», manifestou.

Aston Martin estaría disposto a prescindir de rebaixa Stroll para xuntar a Fernando Alonso con Verstappen

Do mesmo xeito que Lance Stroll, Fernando Alonso ten contrato con Aston Martin ata 2026, aínda que o piloto asturiano ten a opción de continuar máis aló desa data. É por iso polo que a escuadra británica prescindiría de rebaixa Stroll, a pesar de ser o dono do propietario, para fichar a Max Verstappen. No que respecta ao neerlandés, ten contrato con Red Bull ata 2028 aínda que existen cláusula no seu contrato que lle permiten liberarse do vínculo que lle une ao equipo austríaco antes dese ano.

Coa chegada de Adrian Newey a Aston Martin, que é a chave para fichar a Max Verstappen, a escuadra británica soña con que Fernando Alonso estenda o seu contrato máis aló de 2026. Por iso, cuestionado pola posibilidade de que o asturiano supere os 500 grandes premios, o propio Mike Krack contestou: «Si, por que non».

«Non tivemos esas conversacións, só foi hai uns meses atrás», proseguiu facendo alusión á súa renovación. «Pero está claro que Fernando ten un longo futuro neste equipo, todos estaban moi emocionados co anuncio de Adrian o martes, aínda que non falamos sobre nada máis», recoñeceu.

Preguntado respecto diso na rolda de prensa previa ao Gran Premio de Acerbaixán, Fernando Alonso afirmou: «Estarei a pilotar en Fórmula 1 en 2026. E despois do 2026... estarei a pilotar».

«Se non estou na Fórmula 1 será noutra categoría, pero seguirei ligado a Aston Martin dalgunha forma», agregou o piloto de 43 anos.

Sobre se poderá gañar o que sería o seu terceiro Mundial onda Adrian Newey, Fernando Alonso sinalou: «2026 será o primeiro coche no que Newey terá unha grande influencia». Aínda así preferiu non responder a esa cuestión. «Non podemos predicir o futuro», declarou.

Para conquistar o seu terceiro mundial, ademais de con Adrian Newey, Fernando Alonso contará co novo túnel do vento de Aston Martin: «O túnel de vento, que vai ser un punto de inflexión, ata o de agora usamos o túnel de vento de Mercedes con limitacións de tempo. Ter o noso propio túnel e poder usalo durante a semana, no momento no que se necesite será un gran paso adiante», constatou.

«Paso a paso imos tendo todo para lograr esa primeira vitoria e poder loitar por campionatos no futuro, aínda que son consciente de que iso leva tempo e eu non teño ese tempo en certo xeito», finalizou Fernando Alonso.