Ducati explica por que fichou a Marc Márquez e non a Jorge Martín

La Voz

MOTOR

Jorge Martín y Marc Márquez.Jorge Martín y Marc Márquez en el podio del GP de Francia
Jorge Martín e Marc Márquez no podio do GP de Francia Europa Press

A decisión de Ducati de apostar por Marc Márquez levou a Jorge Martín a fichar por Aprilia

06 jun 2024 . Actualizado á 12:39 h.

Marc Márquez será o compañeiro de Pecco Bagnaia a próxima tempada en Ducati tras asinar ata 2026 co equipo italiano. Dado que a de Jorge Martín, subcampión en 2023 e actual líder do Mundial de MotoGP era a outra opción que manexaban os de Bolonia, o seu director xeral, Gigi Dall'Igna tivo a ben explicar a súa aposta polo de Cervera.

Segundo o italiano, coa chegada de Marc Márquez a Ducati terán «máis posibilidades de gañar o campionato». «Impulsounos a conciencia que acadamos nos últimos meses de que realmente pode marcar a diferenza na nosa moto. A nosa moto acadou niveis incribles, e ter dous pilotos dese nivel permítenos ter máis posibilidades de gañar o campionato do mundo, que é o noso principal objetivosa», sinalou Gigi Dall'Igna nunha entrevista para Sky.

A fichaxe de Marc Márquez por Ducati levou a Jorge Martín a Aprilia e a Enea Bastianini, que será ao piloto que substitúa no equipo italiano, a KTM. «Os nosos rivais reforzáronse agora coa chegada dos nosos pilotos actuais, polo que a próxima tempada sen dúbida será máis complicado poder perseguir ese obxectivo», evidenciou Gigi Dall'Igna.

Por que Ducati fichou a Marc Márquez e non a Jorge Martín?

Preguntado pola súa decisión de fichar a Marc Márquez e non a Jorge Martín, o director xeral de Ducati contestou: «Definitivamente, o obxectivo inicial era manter ambos. Sabiamos desde o principio que ía ser complicado, pero perseguímolo ata que nos demos conta de que xa non era posible e que teriamos que decidir entre os dous. Foi unha decisión moi complicada, pero ao final decantámonos por Marc».

«Foi unha decisión dolorosa, cambiei de opinión varias veces nestes días e meses, pero ao final estou convencido da elección. Creo que temos o mellor equipo da historia de Ducati. Estou feliz por min e polo meu persoal», finalizou Gigi Dall'Igna.

Marc Márquez asinou ata 2026 con Ducati

Marc Márquez correrá as dúas próximas edicións do Mundial de MotoGP no equipo oficial de Ducati xunto ao vixente campión do mundo Pecco Bagnaia. Así pois, o 93 intentará lograr a súa novena coroa mundial vestido, a partir de 2025, de vermello.

«Marc Márquez será o novo compañeiro de Francesco Bagnaia no Ducati Lenovo Team ata 2026. O piloto español substituirá a Enea Bastianini no equipo oficial Ducati en MotoGP a partir da próxima tempada», anunciou Ducati Corse nun comunicado.

A fábrica italiana, con sede en Borgo Panigale (Bolonia), desvelou este mércores o que era xa un segredo a voces, despois de que Jorge Martín (actual líder do Mundial e no Prima Pramac Racing, satélite de Ducati) e Aprilia anunciasen a súa fichaxe para o próximo ano, deixando vía libre a un Marc Márquez que en Mugello (Italia) pechou a porta para fichar polo Pramac e pediu a moto oficial, que finalmente será súa.

«Ducati Corse comprácese en anunciar que chegou a un acordo con Marc Márquez para os próximos dous anos. Ao final da actual tempada, na que pilota a Desmosedici GP do equipo Gresini Racing MotoGP, as oito veces campión do mundo (31 anos) unirase ao Ducati Lenovo Team onda Francesco Bagnaia, onde pilotará o vermello do equipo de Borgo Panigale ata 2026», engadiu o equipo.

O primeiro en dar a benvida ao 93 ao equipo oficial de Ducati foi o seu director xeral, Gigi Dall'Igna, que quixo agradecer o traballo a dous pilotos que deixarán Ducati. «En primeiro lugar quero agradecer tanto a Enea Bastianini como a Jorge Martín todo o traballo que realizaron connosco durante os últimos anos e deséxolles o mellor para o futuro. Esta tempada realmente están a demostrar que acadaron un nivel incrible e estamos seguros de que loitarán polo título mundial ata o final», apuntou.

«Decidir sobre o novo compañeiro de Bagnaia no Ducati Lenovo Team non foi doado xa que tiñamos unha lista de pilotos realmente fortes para elixir. Finalmente a nosa elección recaeu nun talento indiscutible como Marc Márquez. En poucas carreiras conseguiu adaptarse perfectamente a nosa Desmosedici GP e a súa ambición innata empúrralle a seguir crecendo. No garaxe teremos dous pilotos que xuntos conseguiron 11 títulos mundiais e poder contar coa súa experiencia e madurez tamén será dun valor incalculable para o noso crecemento», manifestou.

As primeiras palabras de Marc Márquez como piloto de Ducati

Pola súa banda, Marc Márquez, nas súas primeiras declaracións (facilitadas por Ducati Corse) como futuro piloto oficial de fábrica, asegurou estar «moi feliz» de poder vestir a cor vermella do equipo oficial Ducati en MotoGP a próxima tempada. «Practicamente desde o primeiro contacto coa Desmosedici GP gocei pilotándoa e inmediatamente adapteime ben. Desde ese momento entendín que o meu obxectivo era seguir por este camiño, seguir crecendo e unirme ao equipo onde Pecco Bagnaia foi campión do mundo durante dous anos seguidos», asegurou.

«Estou realmente feliz de poder dar este gran paso a partir de 2025 e agradecido pola confianza que Ducati depositou en min. Finalmente, quero agradecer a Nadia, Carlo, Michele e toda a familia Gresini Racing por abrirme a porta do seu equipo nun momento delicado da miña carreira. Agora seguiremos divertíndonos e dando o mellor de nós no que queda de tempada, que é a miña prioridade neste momento», desvelou.

Marc Márquez ten oito títulos de campión do mundo de motociclismo. O primeiro, en 2010, logrouno na entón categoría pequena de 125cc. Dous anos despois, coroouse en Moto2 (2012) e deu o salto a MotoGP, categoría reina na que acumula seis coroas: 2013, 2014, 2016, 2017, 2018 e 2019. Todo iso logrouno co equipo oficial de Honda, un Repsol Honda Team que decidiu deixar tras o Mundial de 2023 polos últimos malos resultados e a falta de fiabilidade, potencia e capacidade de vitoria da moto do á dourada. Conseguiu entón unha moto Ducati satélite, a do Gresini Racing, para este Mundial 2024 no que volve gozar e a loitar por podios. Para 2025, levará a Desmosedici GP de última xeración para optar a todo.