O español Xavi Marcos foi apartado por Ferrari tras dous encontróns con Leclerc

La Voz

MOTOR

Charles Leclerc.Charles Leclerc, piloto de Ferrari
Charles Leclerc, piloto de Ferrari Europa Press

Tras 110 carreiras como enxeñeiro de pista de Charles Leclerc, Ferrari relevou ao español Xavi Marcos

13 may 2024 . Actualizado á 15:43 h.

Din que o teu primeiro rival en Fórmula 1 é sempre o teu compañeiro de equipo, e na batalla que Charles Leclerc librou con Carlos Sainz tivo como aliado a un español, ao seu enxeñeiro de pista Xavi Marcos. Con todo, dúas fortes discusións entre ambos propiciaron que este último fose apartado por Ferrari.

Cabe sinalar que Xavi Marcos é o único enxeñeiro que acompañou a Charles Leclerc desde que chegase a Ferrari en 2018 procedente de Sauber. Fíxoo nun total de 110 carreiras nas que cultivou 5 vitorias, 33 podios, 23 poles e 9 voltas rápidas.

Sobre os dous encontróns entre ambos que propiciaron que Xavi Marcos fose relevado por Bryan Brozzi de cara ao GP de Emilia-Romagna, pódese ler na  Repubblica: «En Chinesa houbo un malentendido. Marcos suxeriu a Leclerc que regresase á traxectoria orixinal nunha parte da pistaLeclerc, desconcertado, non entendía ben que estaban a pedir», engade.

Segundo este medio Italiano, ao monegasco tampouco lle gustou o proceder do enxeñeiro español durante o GP de Miami no que rematou terceiro. «Non estivo satisfeito coa xestión de carreira», asegura facendo alusión a Charles Leclerc.

Aínda así, o compañeiro de Carlos Sainz en Ferrari, quixo dedicar unhas palabras en redes sociais a Xavi Marcos despois de que se fixese oficial que deixarán de traballar xuntos. «Tantos anos traballando xuntos, a miña primeira pole, a miña primeira vitoria, así como o meu primeiro ano en Ferrari foi ao teu lado e sempre sacaches o mellor de min empuxando tan forte sen importar a situación na que estivésemos. Grazas por todo e moita sorte nas túas novas aventuras no futuro», escribiu Charles Leclerc ao enxeñeiro español.

Así anunciou Ferrari que Xavi Marcos deixaría de traballar con Leclerc

Previamente, o pasado xoves, Ferrari anunciara que apartaba a Xavi Marcos cun comunicado que dicía: «A Scuderia Ferrari HP anuncia que, a partir do luns 13 de maio, Xavi Marcos achegará a súa valiosa experiencia adquirida como enxeñeiro de carreiras no equipo de Fórmula 1 ao desenvolvemento doutros importantes programas da empresa».

«Bryan Bozzi, que traballou  no equipo durante dez anos, actualmente como enxeñeiro de rendemento de Charles Leclerc, asumirá agora o papel do seu enxeñeiro de carreira a partir do GP de Emilia-Romagna da próxima fin de semana en Imola», finalizaba a nota emitida respecto diso.