Aínda que Aston Martin asinou en 2023 o mellor ano da súa historia, Fernando Alonso revelou por que sentiuse doído
24 dic 2023 . Actualizado á 10:24 h.Poucas veces viuse a Fernando Alonso tan comprometido cun proxecto como o de Aston Martin. Aos seus 42 anos o piloto asturiano é feliz e tamén o é tendo como compañeiro de equipo a Lance Stroll, ao que defendeu a pesar de a diferenza en clasificación que hai habido entre ambos. Fernando Alonso pensou neste 2023 no equipo e por iso o que máis lle doeu non foi que se lle escapase a vitoria número 33 no Gran Premio de Mónaco senón que Aston Martin quedase quinto no Mundial de Construtores por detrás de Red Bull, Mercedes, Ferrari e McLaren.
«Debemos ter presión. Temos que cumprir. Ao cabo acabamos quintos no Campionato de Construtores, e iso doe un pouco porque creo que eramos mellores que iso, ou agardabamos algo mellor que iso no principio do ano. En canto á xenerala de pilotos, rematar cuarto foi un pouco irreal pelexar cos pilotos cos que estivemos a pelexar», constatou o ovetense cando fixo balance de 2023.
«De feito, se somos quintos en Construtores, o lóxico é que fósemos noveno e décimo no de pilotos. Así que, si, é unha tempada de ilusión para moita xente en Aston Martin, incluíndome a min», engadiu respecto diso Fernando Alonso.
O balance que fixo Fernando Alonso de 2023
Sobre a súa tempada, nunha entrevista para Aston Martin, declarou: «Foi unha tempada incrible. E, probablemente hai 12 meses, incluso hai 10 meses, cando lanzamos o coche, non agardabamos estar nesta posición. Foi unha viaxe incrible. Desde o punto de vista do piloto, foi un pracer ver a determinación e a concentración no rendemento que presenciamos este ano por parte de Aston Martin».
«O AMR23 foi rápido desde o principio, pero é un deporte moi esixente e moi competitivo, polo que tivemos que seguir desenvolvendo o coche e centrarnos no rendemento. Foi unha tempada moi intensa», continuou Fernando Alonso.
«Houbo momentos durante os test de pretemporada nos que pensei que era demasiado bo para ser verdade. E logo tivemos a primeira carreira, fomos tan competitivos como suxería a proba e rematamos no podio. Tiña esa sensación interior de que había unha oportunidade para min e o equipo de facer algo grande xuntos. O proxecto parecía cobrar vida. Foi máxico», agregou o español, que considera un acerto o cambiar Alpine por Aston Martin.
«Estaba súpers feliz. Sentinme moi afortunado coa decisión. En Fórmula 1 nunca tes unha bóla de cristal para anticipar o que sucederá o ano seguinte, pero cando tomas a decisión, cambias de equipo e de súpeto estás a loitar por podios, esta é unha das mellores sensacións», admitiu.
Atribuíndo un gran mérito a Aston Martin, Fernando Alonso recalcou: «Sento que o estou gozando quizais máis que nunca e vou ás carreiras cun espírito diferente. Moito diso ten que ver co equipo. É moi mozo, moi entusiasta e hai moita boa enerxía no garaxe e en Silverstone. O novo campus proporciona moita motivación: é unha verdadeira declaración da ambición do equipo».
Pondo en valor tamén a experiencia que lle outorga o ter 42 anos, subliñou: «Ademais, grazas á miña experiencia, sei que é importante e que é menos importante, e sei onde gastar a miña enerxía e onde gardala. É importante poder centrarse no rendemento o domingo, pero tamén garantir que haxa un bo espírito de equipo e boa moral no garaxe. Estou a gozar cada parte do traballo».
Os obxectivos de Fernando Alonso en 2024
Doutra banda, sobre os seus obxectivos para 2024, Fernando Alonso comentou: «Non creo que vaia cambiar moito. Seremos moi abertos cos obxectivos que nos propoñamos. Agardemos volver ser competitivos, loitando por puntos e podios de forma regular, e oxalá pola nosa primeira vitoria, ese sería o soño, pero non podemos subestimar o desafío. Superamos as expectativas este ano porque eran baixas, se fixamos expectativas demasiado altas, existe o perigo de que suceda o contrario».
O asturiano avanzou que nesta nova tempada «todo será máis doado». «Non necesito pór nomes a todas as caras; non necesito facer axustes de asentos, aprender a terminoloxía e facer todas as demais adaptacións que deben realizarse cando es un piloto novo nun equipo. Podemos centrarnos máis no rendemento e a preparación para as primeiras carreiras desde o primeiro día. Tamén temos unha base moi sólida coa que traballar a partir de 2023. Cando cheguemos a unha carreira, o traballo que fagamos será unha optimización do que fixemos este ano. 2024, debería ser máis doado en termos de preparación e poderemos centrarnos máis nos detalles», concluíu.