Fernando Alonso desvela que é o que máis lle doeu en 2023

La Voz

MOTOR

Fernando Alonso.Fernando Alonso, piloto de Aston Martin
Fernando Alonso, piloto de Aston Martin Europa Press

Aínda que Aston Martin asinou en 2023 o mellor ano da súa historia, Fernando Alonso revelou por que sentiuse doído

24 dic 2023 . Actualizado á 10:24 h.

Poucas veces viuse a Fernando Alonso tan comprometido cun proxecto como o de Aston Martin. Aos seus 42 anos o piloto asturiano é feliz e tamén o é tendo como compañeiro de equipo a Lance Stroll, ao que defendeu a pesar de a diferenza en clasificación que hai habido entre ambos. Fernando Alonso pensou neste 2023 no equipo e por iso o que máis lle doeu non foi que se lle escapase a vitoria número 33 no Gran Premio de Mónaco senón que Aston Martin quedase quinto no Mundial de Construtores por detrás de Red Bull, Mercedes, Ferrari e McLaren.

«Debemos ter presión. Temos que cumprir. Ao cabo acabamos quintos no Campionato de Construtores, e iso doe un pouco porque creo que eramos mellores que iso, ou agardabamos algo mellor que iso no principio do ano. En canto á xenerala de pilotos, rematar cuarto foi un pouco irreal pelexar cos pilotos cos que estivemos a pelexar», constatou o ovetense cando fixo balance de 2023.

«De feito, se somos quintos en Construtores, o lóxico é que fósemos noveno e décimo no de pilotos. Así que, si, é unha tempada de ilusión para moita xente en Aston Martin, incluíndome a min», engadiu respecto diso Fernando Alonso.

O balance que fixo Fernando Alonso de 2023

Sobre a súa tempada, nunha entrevista para Aston Martin, declarou: «Foi unha tempada incrible. E, probablemente hai 12 meses, incluso hai 10 meses, cando lanzamos o coche, non agardabamos estar nesta posición. Foi unha viaxe incrible. Desde o punto de vista do piloto, foi un pracer ver a determinación e a concentración no rendemento que presenciamos este ano por parte de Aston Martin».

«O AMR23 foi rápido desde o principio, pero é un deporte moi esixente e moi competitivo, polo que tivemos que seguir desenvolvendo o coche e centrarnos no rendemento. Foi unha tempada moi intensa», continuou Fernando Alonso.

«Houbo momentos durante os test de pretemporada nos que pensei que era demasiado bo para ser verdade. E logo tivemos a primeira carreira, fomos tan competitivos como suxería a proba e rematamos no podio. Tiña esa sensación interior de que había unha oportunidade para min e o equipo de facer algo grande xuntos. O proxecto parecía cobrar vida. Foi máxico», agregou o español, que considera un acerto o cambiar Alpine por Aston Martin.

«Estaba súpers feliz. Sentinme moi afortunado coa decisión. En Fórmula 1 nunca tes unha bóla de cristal para anticipar o que sucederá o ano seguinte, pero cando tomas a decisión, cambias de equipo e de súpeto estás a loitar por podios, esta é unha das mellores sensacións», admitiu.

Atribuíndo un gran mérito a Aston Martin, Fernando Alonso recalcou: «Sento que o estou gozando quizais máis que nunca e vou ás carreiras cun espírito diferente. Moito diso ten que ver co equipo. É moi mozo, moi entusiasta e hai moita boa enerxía no garaxe e en Silverstone. O novo campus proporciona moita motivación: é unha verdadeira declaración da ambición do equipo».

Pondo en valor tamén a experiencia que lle outorga o ter 42 anos, subliñou: «Ademais, grazas á miña experiencia, sei que é importante e que é menos importante, e sei onde gastar a miña enerxía e onde gardala. É importante poder centrarse no rendemento o domingo, pero tamén garantir que haxa un bo espírito de equipo e boa moral no garaxe. Estou a gozar cada parte do traballo».

Os obxectivos de Fernando Alonso en 2024

Doutra banda, sobre os seus obxectivos para 2024, Fernando Alonso comentou: «Non creo que vaia cambiar moito. Seremos moi abertos cos obxectivos que nos propoñamos. Agardemos volver ser competitivos, loitando por puntos e podios de forma regular, e oxalá pola  nosa primeira vitoria, ese sería o soño, pero non podemos subestimar o desafío. Superamos as expectativas este ano porque eran baixas, se fixamos expectativas demasiado altas, existe o perigo de que suceda o contrario».

O asturiano avanzou que nesta nova tempada «todo será máis doado». «Non necesito pór nomes a todas as caras; non necesito facer axustes de asentos, aprender a terminoloxía e facer todas as demais adaptacións que deben realizarse cando es un piloto novo nun equipo. Podemos centrarnos máis no rendemento e a preparación para as primeiras carreiras desde o primeiro día. Tamén temos unha base moi sólida coa que traballar a partir de 2023. Cando cheguemos a unha carreira, o traballo que fagamos será unha optimización do que fixemos este ano. 2024, debería ser máis doado en termos de preparación e poderemos centrarnos máis nos detalles», concluíu.