Leclerc explica a súa dor pola vitoria de Carlos Sainz no GP de Singapura

La Voz

MOTOR

Carlos Sainz y Charles Leclerc.Carlos Sainz y Charles Leclerc, pilotos de Ferrari
Carlos Sainz e Charles Leclerc, pilotos de Ferrari Europa Press

Carlos Sainz é o único piloto que sen ser de Red Bull gañou un Gran Premio en 2023, algo do que falou o seu compañeiro en Ferrari Charles Leclerc

16 dic 2023 . Actualizado á 20:01 h.

Carlos Sainz é o único piloto que sen ser de Red Bull gañou unha carreira en 2023, algo do que falou Charles Leclerc. O monegasco quixo explicar a súa «dor» polo triunfo do seu compañeiro en Ferrari no GP de Singapura.

«Iso doe, especialmente nunha tempada como esta, na que só había unha oportunidade», recoñeceu Charles Leclerc nunha entrevista para Auto Motor und Sport.

«Alí foi onde non acertei na clasificación, o que ao final me custou a carreira. Pero foi moi importante para o equipo porque, en conxunto fixémolo todo ben», rememorou, facendo alusión ao sucedido no GP de Singapura, o compañeiro de Carlos Sainz en Ferrari.

Respecto á súa elección de pneumáticos para a carreira, Charles Leclerc confesou: «O dos pneumáticos brandos foi idea miña. Non o fixen para axudar a Carlos, senón porque era o mellor para a nosa carreira. En momentos como este hai que aceptar que o equipo é o primeiro. Farían o mesmo por min se estivese adiante».

Sobre a súa tempada e a de Carlos Sainz, sinalou desgustado: «Non foi unha tempada excepcional, porque o noso coche non foi tan bo como esperabamos. Doutra banda, tamén aprendemos moito para 2024 e iso é o mellor que se pode esperar nun ano difícil».

Era máis favorable o coche de 2023 a Carlos Sainz que a Leclerc?

«Desafortunadamente, non puidemos cambiar moito esta tempada, pero a medio prazo podemos dar un paso adiante. Eu mesmo estou razoablemente satisfeito comigo mesmo. As características deste coche en realidade non coincidían co meu estilo de condución», engadiu Charles Leclerc.

«Traballamos nisto durante a tempada e aos poucos atopamos unha dirección que se adapta mellor a min. Especialmente axudoume a nova parte do chan no Xapón. O eixo dianteiro agora volve morder mellor. O lado negativo son algúns defectos no inicio de tempada e, por suposto, a descualificación en Austin», concluíu un Charles Leclerc que rematou o Mundial en quinta posición, aínda que cos mesmos puntos que Fernando Alonso, e con 6 máis que o seu compañeiro en Ferrari Carlos Sainz.