Fernando Alonso xustifica a súa protesta contra Carlos Sainz: «Foi contra Dirección de Carrera»

MOTOR

Los pilotos españoles de F1, Carlos Sainz y Fernando Alonso, al acabar el GP de España en el circuito de Barcelona
Os pilotos españois de F1, Carlos Sainz e Fernando Alonso, ao acabar o GP de España no circuíto de Barcelona Enric Fontcuberta | EFE

Unha queixa de Aston Martin en Austria fixo que o piloto madrileño fose sancionado e que o asturiano gañase unha posición

07 jul 2023 . Actualizado á 08:57 h.

Aínda que Fernando Alonso rematou en sexta posición o Gran Premio de Austria de Fórmula 1 e Carlos Sainz na cuarta, o asturiano gañou unha posición e o piloto de Ferrari perdeu dous tras unha protesta de Aston Martin. En Spielberg, tanto a carreira como a sesión de clasificación foron caóticas pola gran cantidade de voltas que Dirección de Carrera decidiu anular. Aínda que Carlos Sainz recibiu unha sanción de 5 segundos, Aston Martin insistiu para que se lle aplicase outra sanción de 5 segundos polo mesmo motivo, exceder os límites de pista. Por iso, ao ser penalizado con 10 segundos, tanto Lando Norris como Fernando Alonso acabaron diante del.

Preguntado respecto diso na previa do Gran Premio de Gran Bretaña. Fernando Alonso aclarou: «Non protestamos contra un equipo ou un piloto, senón que o fixemos contra Dirección de Carrera por non aplicar as penalizacións. Borraron cen voltas por exceder os límites da pista, pero non o aplicaron, así que era moi simple».

«Vimos que había máis dun centenar de voltas, segundo dicíase nas teles, que non se aplicaban e só preguntamos de onde veñen esas voltas? Foi algo natural», engadiu o asturiano, esgrimindo que en ningún caso actuou contra Carlos Sainz. «Había máis de cen voltas anuladas pero non sancións, e ou era un erro de Dirección de carreira o primeiro ou o segundo», xustificou Fernando Alonso.

Para resolver o asunto, o piloto español agregou: «O equipo está a apertar e non está a deixar ningún área ao azar, fano con sentido común. Lance e eu, como outros pilotos, excedemos os límites da pista, e estaba clara a normativa, quen se pasou, tivo unha penalización, e quen non, non a tivo. En Mónaco, se fas iso, vas contra o muro e acábase a carreira, mentres que en Austria, se fas iso, ganas segundos, é parte do xogo».

Cantos puntos gañou Fernando Alonso polas protestas de Aston Martin?

Cabe sinalar que a protesta de Aston Martin non só prexudicou a Carlos Sainz, tamén Esteban Ocon e Lewis Hamilton foron sancionados polo mesmo motivo. No que respecta a Fernando Alonso, pasou de sumar 8 puntos a sumar 10 e, o máis importante, que Carlos Sainz e Lewis Hamilton sumasen menos puntos, algo que pode ser determinante na loita de Aston Martin con Ferrari e con Mercedes na loita polo Mundial de Construtores.

Cabe sinalar tamén que tras outra protesta de Aston Martin; George Russell, piloto de Mercedes do mesmo xeito que Lewis Hamilton, cedeu o seu terceiro posto no podio en favor de Fernando Alonso. Na devandita ocasión, o español, pasou de sumar 12 puntos a sumar 15.

Fernando Alonso e a loita polo segundo posto no Mundial de Construtores

Sobre a loita polo Mundial de Construtores, Fernando Alonso comentou en rolda de prensa: «En España faltounos ritmo, Mercedes foi o segundo equipo, mentres que no Canadá era Aston Martin e pelexamos con Verstappen, pero en Austria foi Ferrari».

«Foron tres carreiras con resultados moi diferentes entre os tres equipos, e debemos saber por que para evitalo, coñecer os nosos puntos débiles. De momento, non temos unha resposta clara, depende dos circuítos, e é algo que seguimos investigando», concluíu.