Aston Martin e a carreira na que agarda dar caza a Red Bull en 2023

MOTOR

Fernando Alonso y Max Verstappen.Fernando Alonso, piloto de Aston Martin, con Max Verstappen, piloto de Red Bull
Fernando Alonso, piloto de Aston Martin, con Max Verstappen, piloto de Red Bull Europa Press

Consciente de que haberá circuítos máis propicios a Aston Martin que a Red Bull, Fernando Alonso soña con cultivar a súa vitoria número 33 en Fórmula 1 neste 2023

24 jun 2023 . Actualizado á 16:31 h.

Que Red Bull está un paso por amais do resto de equipos neste 2023 está fóra de toda dúbida, gañaron todas as carreiras disputadas ata a data. Con todo no Canadá, Fernando Alonso quedou a tan só 9,5 segundos de Max Verstappen, unha distancia que podería pecharse definitivamente no Gran Premio de Austria, que terá lugar o próximo 2 de xullo.

Optimista de cara ao futuro, a pesar de a superioridade mostrada ata a data por Red Bull, Mike Krack, xefe do equipo Aston Martin, sinalou: «Non estou preocupado porque creo que habemos visto que as últimas actualizacións parecen funcionar. E agora veñen algunhas pistas nas que hai moitas curvas de alta velocidade (Austria e Silverstone), e creo que melloramos o noso coche nas curvas de alta velocidade, tipo de curvas que non abundan no Canadá».

«Creo que sempre que pos pezas novas no coche, tes que pasar por un ciclo de reaprendizaje. Como se comporta o teu coche en diferentes condicións, en diferentes alturas de pilotaxe...? Así que creo que temos moito que aprender e tamén temos que desenvolver máis o coche nas próximas carreiras», engadiu.

Na mesma liña que o seu xefe en Aston Martin, Fernando Alonso declarara na previa do Gran Premio do Canadá no que foi segundo: «É pronto para falar das pezas novas, aínda non están suficientemente avaliadas e aínda temos que optimizar a configuración do coche con este novo paquete. Creo que en Austria e Silverstone xa poderemos extraer o máximo».

Aston Martin recoñece a superioridade de Red Bull

Consciente da superioridade de Red Bull, Mike Krack comentou: «Canadá é un circuíto específico e xa dixen en Barcelona que sempre había que agardar un par de carreiras para identificar realmente onde estás. Coa combinación entre as actualizacións e as características da pista é realmente difícil obter unha imaxe clara. Así que creo que o máis seguro que se pode dicir neste momento é que Red Bull está á fronte e os outros tres están preto. Creo que iso é o que podemos dicir con seguridade».

Optimista para a seguinte carreira, onde Red Bull correrá na casa, o xefe de Aston Martin agregou: «Austria é un circuíto que será bo para nós, quizá mellor (que Montreal) para o noso monopraza. O do Canadá era un trazado estraño, por así dicilo, quizá foi ben historicamente para Ferrari aquí con curvas curtas e longas rectas, así que agardamos en Austria ter máis ritmo».

Con todo, serán os circuítos permanentes os que lle digan a Aston Martin o lonxe que está Red Bull. «Estamos a desexar chegar a estes circuítos permanentes, porque neses circuítos creo que tamén veremos a verdadeira forza de Red Bull, e tamén significa que temos unha mellor indicación do lonxe que estamos», concluíu Mike Krack.

Aínda así haberá circuítos máis propicios a Aston Martin que a Red Bull neste 2023, o que fai que Fernando Alonso sexa optimista. «Quero gañar unha carreira este ano. O coche vai na dirección correcta e hai máis por vir», expresou en Sky Sports, onde tamén dixo: «Non podo pensar noutro momento da miña carreira en que tivese tanta confianza cun equipo... e cun proxecto en si».