Christian Horner desvela que tratou de fichar tres veces a Fernando Alonso para Red Bull

MOTOR

Max Verstappen y Fernando Alonso.Max Verstappen y Fernando Alonso en el podio
Max Verstappen e Fernando Alonso no podio Europa Press

Tamén contou por que o piloto declinou esa opción

09 jun 2023 . Actualizado á 16:49 h.

Fernando Alonso, que conta con dous Mundiais de Fórmula 1 no seu haber, viviu con impotencia en Ferrari como Sebastian Vettel, cun monopraza superior ao resto, conquistaba catro títulos de xeito consecutivo. Camino do terceiro avanza con paso firme Max Verstappen e, novamente, Red Bull está un paso por diante do resto de equipos. Un dos grandes artífices do éxito da escuadra austriaca é Christian Horner, que desvelou que tratou de fichar ata en tres ocasións a Fernando Alonso.

Tras o seu convulso paso por McLaren no 2007, o asturiano tivo a opción de recalar en Red Bull tanto no 2008 como no 2009. Con todo, á espera dun movemento por parte de Ferrari, equipo polo que remataría fichando no 2010, Fernando Alonso só estaba disposto a asinar por unha tempada, o que freou a súa chegada. «Fun ver ao seu xestor para ficharlle para 2008 e 2009. El só quería asinar un ano de contrato, pero a posición do señor Matezchitz era de dous anos ou nada. Non se comprometeu con iso», contou Christian Horner en Motorsport.

«Pensamos que tiña un contrato con Ferrari para 2009, aínda que Flavio estaba a tratar de levarllo a Renault», engadiu o xefe de Red Bull sobre un Fernando Alonso que volveu a Renault, equipo para o que correu no 2008 e no 2009, antes de fichar por Ferrari.

Obsesionado por fichar ao ovetense, Christian Horner non se deu por vencido. «A mediados de 2009 volvín tentearlle», recoñeceu.

Os resultados de Red Bull e de Fernando Alonso

Podería dicirse que Fernando Alonso acertou regresando a Renault declinando a proposta de Red Bull, e é que a escuadra austriaca foi sétima no Mundial de Construtores no 2008. O equipo capitaneado por Christian Horner só se subiu ao podio nunha ocasión mentres que Fernando Alonso fíxoo en tres ocasións e en dúas delas todo o máis alto.

No 2009, por contra, todo cambiou. A pesar de a superioridade de Brawn GP, Red Bull foi segundo no Mundial de Construtores sumando un total de seis vitorias. Por contra Renault foi oitavo na clasificación e Fernando Alonso só puido subirse ao podio nunha ocasión.

En 2010 Fernando Alonso cumpriu o seu soño de correr para Ferrari coincidindo co iniciou do reinado de Red Bull. A escuadra austriaca gañaría esta tempada o Mundial de Construtores e tamén o de pilotos con Vettel. Con todo, a pesar de que McLaren foi segundo por diante de Ferrari, Fernando Alonso quedou a tan só 4 puntos do alemán. Aínda que en 2011 non tivo opción de pelexar polo título, en 2012 o piloto español volveu quedarse a tan só 3 puntos de Sebastian Vettel.

En 2013, ano no que gañou Lewis Hamilton, Fernando Alonso tomou a decisión de abandonar Ferrari frustrado ao ver como o equipo italiano caeu ata o cuarto posto no Mundial de Construtores. Antes, en pleno dominio de Sebastian Vettel e de Red Bull, o asturiano tivo unha vez máis a oportunidade de recalar na escuadra austriaca. «Volvemos falar nun aeroporto en 2011 ou 2012. Pero a opción real foi a primeira», confesou Christian Horner.

Fernando Alonso e a súa frustrada fichaxe por Red Bull

Na biografía de Adrian Newey, Fernando Alonso recoñeceu que o enxeñeiro xogou un papel importante para que recalase en McLaren en 2007. «Ron Dennis chamoume para contarme que Adrian estaba canso da presión, que ía irse a Red Bull como entretemento, en fin, que non me preocupase. Cinco anos despois empezou a preocuparnos a todos de verdade», escribiu o bicampión.

«Despois de abandonar Woking, estiven na fábrica de Red Bull charlando con Newey. Empezamos a falar da posibilidade de correr con eles en 2008. Pero decidín volver a Renault, á miña casa, coa miña xente, a un equipo de fábrica, a agardar os susurros de Maranello que rematarían por chegar», agregou sobre a súa frustrada fichaxe por Red Bull.

 

«Para a nosa seguinte cita, non se nos ocorreu outro sitio mellor: na estrada que une Francorchamps coa vila de Spa hai un pequeno aeródromo á dereita, e fronte a unha dos valos do aparcadoiro paramos o noso Fremont. Empezaba a chover e non había unha alma ao redor. Pouco despois, un enorme Infiniti negro de Red Bull conducido por un chofer do equipo, aparcou á nosa dereita. Christian Horner e Luis García Abad sentaron diante, e Adrian e eu detrás. O que alí falamos é materia doutro libro, o meu, pero esta foi a última vez que estivemos a piques de traballar xuntos», concluíu o asturiano.