![Fernando Alonso .Fernando Alonso en el test de Abu Dabi con Aston Martin.](https://img.lavdg.com/sc/CbhlGHWQtrMnySfHLcsVeVr_DO0=/480x/2023/01/22/00121674393451659655635/Foto/Fernando-Alonso-Abud-Europa-Press.jpg)
Aston Martin sabe desde novembro, por boca de Fernando Alonso, en que aspectos do novo coche debe centrarse.
23 ene 2023 . Actualizado á 13:33 h.Aínda que Fernando Alonso non tivo a oportunidade de conducir aínda o AMR23, o test que realizou o pasado mes de novembro con Aston Martin serviulle para facer as súas primeiras peticións ao seu novo equipo. Así o revelou Eric Blandin, director técnico adxunto da escuadra británica, onde alucinan coa precisión das súas indicacións.
«O seu feedback foi extremadamente preciso. Comunicou claramente o que quere do coche e identificou algunhas cousas que puidemos incluír no deseño do AMR23», dixo sobre Fernando Alonso.
«Fernando viña de pilotar o Alpine, un coche bastante diferente ao noso e máis competitivo, puido comparar os dous e dicir: ‘Isto é mellor, isto peor e isto é no que hai que centrarse'», confesou o que fóra enxeñeiro de Mercedes.
Eric Blandin aproveitou a ocasión para eloxiar a Alonso: «A fichaxe de Fernando é enorme para o equipo. Impulsaranos moito e axudaranos a pasar ao seguinte nivel». O director técnico adxunto de Aston Martin, que coincidiu con Fernando Alonso en Ferrari en 2010 e 2011, engadiu sobre o asturiano: «É un piloto excepcional. Non hai moitos pilotos do seu calibre na grella, pódeselles contar cos dedos dunha man. Despois de todo o que conseguiu, aínda ten esa fame incansable de gañar».
Segundo Eric Blandin, Fernando Alonso axudará a ser mellor a Stroll, o seu novo compañeiro de equipo. «Quizais teñamos a mellor parella de pilotos da grella, axudará a mellorar a Lance, complementaranse e sacará o mellor del se logramos darlle un coche competitivo», vaticinou, optimista.
Para rematar, sinalou sobre a nova fábrica de Aston Martin: «A nova fábrica vai ser excepcional. A oficina de debuxo é probablemente a máis grande que vin na miña vida. Ter a todos traballando xuntos no mesmo lugar é enorme para nós, desbloqueará o rendemento e tamén o fará ter o noso propio túnel de vento. É un cambio no xogo».
O coche que Aston Martin prometeu a Fernando Alonso
Sobre o AMR23 tamén falou recentemente Eric Blandin. «Imos mostrar o coche actual na presentación, como xa o fixemos o ano pasado. O coche que presentaremos o 13 de febreiro vai ser o real AMR23 e non imos decepcionar aos afeccionados. Levamos moitas melloras ao AMR22 e o progreso que fixemos confirma que imos polo bo camiño para 2023», declarou o director técnico adxunto de Aston Martin nunha entrevista para a web da escuadra británica.
«Collemos toda a nosa aprendizaxe do coche do ano pasado e aplicámolo no AMR23, a maioría é totalmente diferente ao AMR22. Cambiamos máis do 90% do monopraza e o 95% das superficies aerodinámicas. Tamén implementamos algunhas innovacións intelixentes no coche de 2023. É xenial cando atopas unha pequena lagoa e podes usala ao teu favor, pero non é frecuente poder basear un coche completo en ela», agregou Eric Blandin.
Ademais, para a primeira carreira, predixo que os equipos que sufran coa aerodinámica, a fiabilidade ou as suspensións durante a pretemporada, pasarano mal no Gran Premio de Barhein. «Se necesitas resolver un problema aerodinámico, unha semana non é tempo suficiente para iso. En caso de ter un problema significativo de fiabilidade ou suspensións, vas estar contra as cordas ao haber tan pouco espazo entre a pretemporada e a primeira carreira. Agardamos obter información que nos confirme que todo está a funcionar como debería e así nos centraremos en ir rápido», concluíu.