Iker Casillas responde á «manita» de Piqué nun anuncio publicitario

J.A.G

FÚTBOL

Iker Casillas y Gerard Piqué.Iker Casillas y Gerard Piqué en un spot
Iker Casillas e Gerard Piqué nun anuncio Europa Press

Iker Casillas e Gerard Piqué protagonizaron un divertido anuncio no que o catalán dedicou varias manitas ao madrileño

24 ene 2025 . Actualizado á 10:34 h.

A 'manita' de Gerard Piqué a Iker Casillas tras o 2-5 que endosou o Barcelona ao Real Madrid na final da Supercopa de España non foi a última que lle dedicou o catalán ao madrileño. Agora fíxoo en varias ocasións nun divertido anuncio no que Iker Casillas tivo a oportunidade de responder a Gerard Piqué.

Nel, como dous amigos, que gozan dun partido desde casa do exdefensa blaugrana, onde non faltan detalles como un cadro seu ao Andy Warhol ou unha estatua en forma de 'manita'.Moitos anos despois, a rivalidade segue, e para Gerard Piqué o mellor é pedir para comer «manitas», mentres que Iker Casillas replica dicindo que en Uber Eats hai case, case de todo, pero nin teñen 'manitas' como a de Piqué, nin tampouco 15 «orejonas», en alusión ás Copas de Europa do Real Madrid.

O anuncio é un anticipo da nova campaña de Uber Eats como patrocinador oficial de LaLiga. Co concepto de rivalidade como fío condutor dúas lendas que protagonizaron unha das etapas máis apaixonantes da rivalidade entre Real Madrid e Barcelona, a campaña presentarase o próximo 5 de febreiro na sede de LaLiga.

Figo e Iniesta protagonizaron un anuncio similar antes que Iker Casillas e Gerard Piqué

Este novo anuncio segue a liña de campaña de Uber Eats no último ano, co fútbol e o humor como protagonistas. En marzo de 2024, a poucos días dO Clásico, a plataforma lanzou unha tenda de bacoriño con Luis Figo, en referencia ao polémico incidente de 2002 no Camp Nou.

Máis recentemente, para presentar o seu acordo de patrocinio con LALiga, Uber Eats uniu forzas con Andrés Iniesta para volver dar vida aos mítico «xeados para todos» do manchego.

«A 'manita' do Barça ou as 15 'orejonas' do Real Madrid son símbolos que representan momentos icónicos do fútbol español e forman parte da nosa historia. Quixemos capturar esa emoción e rivalidade, trasladándoas á nosa campaña dun xeito divertido e próximo que nos permita conectar cos afeccionados no mellor momento de consumo: mentres gozan do fútbol», dixo o director de mercadotecnia de Uber no sur de Europa, Gianluca Benincasa.