A flota mundial de taxis aéreos chegará a 30.000 unidades no 2045

La Voz

ECONOMÍA

Carlos Osorio | REUTERS

As aeronaves eléctricas de despegamento e aterraxe vertical xerarán ingresos por valor de 240.000 millóns de euros en dúas décadas, segundo Eve (filial de Embraer)

15 jun 2025 . Actualizado á 17:04 h.

A flota mundial global de taxis aéreos eléctricos de despegamento e aterraxe en operación poderá chegar a 30.000 unidades para o 2045, segundo un estudo divulgado este domingo por Eve, empresa do fabricante aeronáutico brasileiro Embraer para o segmento de mobilidade aérea urbana.

A compaña estima que nas próximas dúas décadas o sector de avións eléctricos de despegamento e aterraxe vertical (eVTOL, en inglés) ten o potencial de xerar ingresos por valor de 280.000 millóns de dólares (240.000 millóns de euros).

Eve xustifica estas previsións con base no crecemento das cidades e nos impactos que este fenómeno terá na mobilidade.

Neste marco, o informe, elaborado a partir dos datos de 1.800 cidades, preto 1.000 aeroportos e máis de 27.000 helicópteros civís actualmente en activo, reforza que «o agravamento dos congestionamientos urbanos reforza a necesidade de alternativas innovadoras de mobilidade».

Ademais, segundo un estudo da ONU, citado por Eve, apunta que uns 2.000 millóns de persoas máis pasarán a vivir en cidades para o 2050, o que intensificará os retos nos grandes núcleos urbanos.

«A demanda é sólida e representa o inicio dunha profunda transformación na forma en que as persoas se desprazarán e vivirán nos grandes centros urbanos», afirmou o CEO de Eve, Johann Bordais, citado nunha nota.

Eve, que cotiza na bolsa de Nova York desde o 10 de maio de 2022, calcula que o sector dos taxis aéreos experimentará «unha forte expansión» en Asia-Pacífico.

América do Norte preséntase como o escenario máis favorable «polo elevado volume de investimentos e a madurez do seu ecosistema aéreo», mentres que en Europa haberá un crecemento «máis gradual» debido «aos desafíos en materia de regulación».

Eve considera a Latinoamérica un «mercado prometedor», no cal os avións eléctricos de despegamento e aterraxe vertical poden desempeñar «un papel fundamental» para facer fronte á «rápida urbanización» e a transición enerxética.

A empresa tamén ve a Oriente Medio cun «gran potencial» e supedita o éxito dos taxis aéreos en África «á superación das limitacións no sector de infraestruturas».