Adriana Domínguez reforza o seu liderado en Adolfo Domínguez tras a saída do seu conselleiro delegado
ECONOMÍA

A téxtil galega, que creceu no último ano un 7,8% en vendas, ficha como director xeral a un exdirectivo de Inditex
08 may 2025 . Actualizado á 19:04 h.O consello de administración de Adolfo Domínguez acordou cesar a Antonio Puente como conselleiro delegado da compaña, segundo informou este xoves a firma de moda española á Comisión Nacional do Mercado de Valores (CNMV). «Como consecuencia do anterior, Antonio Puente presentou a súa dimisión como conselleiro da sociedade con efectos inmediatos», indicou a compaña, que agradeceu a Puente os servizos prestados para a firma e o seu compromiso coa transformación da mesma durante os últimos oito anos, nos que formou un tándem de dirección coa filla do deseñador galego, Adriana Domínguez. Puente asumiu o cargo do que agora foi cesado en maio do 2022.
Este empresario madrileño é un namorado da cultura xaponesa onde desenvolveu parte da súa traxectoria profesional. De feito, a súa entrada á firma de moda galega fíxoa desde a súa filial no país nipón, onde foi nomeado director financeiro. Só durou un ano nese posto, xa que a familia Domínguez requiriulle os seus servizos en España onde foi crecendo ata ocupar o cargo de conselleiro delegado. Sempre o fixo da man das irmás Domínguez, (Adriana e Tiziana ata que abandonou a firma no 2022), das que agora se separa profesionalmente tras unha longa travesía na que lograron reflotar as contas da firma e reaxustar o modelo de negocio. Nunha entrevista en La Voz no 2022, indicaba: «A dinámica da empresa cambiou e é moito máis estable».

A actual presidenta executiva da compaña asumirá a totalidade de funcións de conselleira delegada que ata o de agora compartía con Antonio Puente. A téxtil galega incorporará a Íñigo de Llano como novo director xeral. De Llano, resume a firma ourensá, «conta con máis de dúas décadas de experiencia no sector téxtil como parte do grupo Inditex». O executivo, que dirixirá a xestión diaria de Adolfo Domínguez, levaba máis de 19 anos en Inditex, onde foi director de negocio nos Estados Unidos, Australia, Reino Unido e Irlanda. Neste momento era director internacional en Europa da multinacional presidida por Marta Ortega.
«Adolfo Domínguez inicia unha nova etapa para reimpulsar a súa operativa, á vez que continúa reforzando o seu posicionamento de marca a nivel global», asegurou a compaña, que este xoves presentou ademais os seus resultados do exercicio 2024/25.
Crecen as vendas
A téxtil galega creceu no último ano un 7,8% en vendas e aumentou os seus beneficios en máis dun 24%. Tras estes resultados, encadea tres anos de beneficios nos que realizou o seu posicionamento de marca. As vendas comparables de Adolfo Domínguez crecen en moeda local en todos os países nos que opera, con aumentos de case o 10% en Europa e México. «Pechamos un exercicio marcado polo crecemento da demanda das nosas coleccións a pesar do complexo contexto xeopolítico, que aumentou os custos na cadea de subministración e impactado na nosa rendibilidade», explica Adriana Domínguez.
Neste escenario, o Ebitda da compaña situouse en 16,9 millóns de euros, un 2,6% por baixo do exercicio anterior aínda que o beneficio acadou os 0,9 millóns de euros.