Atento traballa nun plan de redución de persoal pola automatización con IA

La Voz REDACCIÓN | EUROPA PRESS

ECONOMÍA

Imagen de archivo de un call center
Imaxe de arquivo dun call center - / YNA / dpa

A compaña, con centros de traballo en Galicia, non concretou as rexións

19 may 2024 . Actualizado á 13:30 h.

O conselleiro delegado da empresa de 'contact centers' Atento, Dimitrius Oliveira, afirmou que a compaña está a traballar nun plan de redución de persoal en varias das rexións nas que opera debido principalmente ao proceso de automatización de parte da súa actividade derivado da implementación de tecnoloxías como a intelixencia artificial (IA).

Aínda que a compaña, que conta con centros de traballo en Galicia, aínda non definiu o volume de redución de persoal, o directivo apuntou nunha entrevista con Europa Press que «nos próximos cinco anos» prevese que o sector no que opera Atento reducirá entre un 20% e un 30% o número de traballadores debido á automatización, polo que os plans da empresa se sitúan nesta liña.

«Estamos a traballar (no plan de redución de persoal) (...) Creo que, de forma xeral, nos próximos cinco anos a industria (na que opera Atento) vai reducir (persoal) entre un 20% e un 30% polo tema da automatización con intelixencia artificial», resaltou.

A compaña, que só entre España, Marrocos e a filial de Bucaramanga (Colombia) -que tamén depende de España- conta cuns 11.000 empregados, tampouco ten definidas aínda as rexións nas que se centrarán os recortes de persoal.

No entanto, Oliveira indicou que o volume de despedimentos en cada rexión decidirase tras analizar distintos factores, como os aspectos laborais que rexen en cada país ou a madurez e as características dos clientes en cada mercado, entre outras cuestións.