Pablo Isla ascende a Carlos Crespo, o seu home de confianza, a conselleiro delegado

G. Lemos REDACCIÓN

ECONOMÍA

O nomeamento do directivo, que na práctica xa era número dous de Inditex, será efectivo en xullo

24 may 2019 . Actualizado ás 07:48 h.

O posto de conselleiro delegado de Inditex , vacante desde que no 2011 Amancio Ortega deixou as súas funcións executivas na empresa e cedeu a Pablo Isla a presidencia, volverá estar ocupado en xullo. Será cando a xunta de accionistas ratifique a proposta presentada onte polo propio Illa para levantar á súa man dereita, Carlos Crespo, ao segundo banzo do organigrama. Unha posición que xa ocupaba na práctica no seu actual cargo de director xeral de operacións, e que agora se oficializa.

Crespo, de 48 anos, é un home da casa, que leva desde o 2001 en Inditex . Tras iniciar a súa carreira no sector da auditoría, incorporouse á téxtil como responsable de políticas contables dentro do departamento de administración financeira. Tras dirixir a xestión de existencias nos centros loxísticos, no 2005, ano no que Illa desembarcou no grupo, asumiu a responsabilidade de dirixir a auditoría interna, posto que ocupou ata que no 2018 foi designado director xeral de operacións.

Para que o ascenso se faga oficial, Crespo debe ser nomeado primeiro conselleiro da compaña. Para iso, tal e como comunicou onte Inditex ao mercado, colocaranse dúas cadeiras máis no máximo órgano directivo. Nunha sentarase o novo conselleiro delegado, mentres que a outra non ten aínda quen a ocupe, xa que a empresa optou por abrir un proceso de selección para designar a ese segundo conselleiro adicional. Os dous nomeamentos someteranse en xullo á xunta de accionistas, na que Ortega conta con máis dun 59 % dos votos e na que tamén se procederá á reelección de Pablo Isla como presidente executivo.

A decisión de nomear a Crespo como conselleiro delegado, ademais de reforzar a cúpula de Inditex, interprétase tamén como unha chiscadela aos mercados financeiros internacionais, por canto evidencia a importancia que a compaña lle dá a retos como a transformación dixital ou a sustentabilidade. Un dos seus obxectivos será que todas as tendas do grupo sexan plenamente dixitais, integradas coa canle on-line e sostibles o ano que vén. Así, a tecnoloxía RFID, que xa está completamente despregada en Zara, Massimo Dutti e Uterqüe, rematarase de implantar no resto de tendas e marcas do grupo no 2020, exercicio no que tamén culminará o programa de implantación de tendas ecoeficientes, completado hoxe nun 86 %.

«Estou moi ilusionado de poder participar neste momento da compaña, onde tanto a transformación dixital como a sustentabilidade en todas as súas vertentes supoñen retos apaixonantes para cuxo desenvolvemento son imprescindibles innovación, espírito emprendedor e traballo en equipo, aspectos intrínsecos á cultura da nosa empresa», asegurou Crespo.

O cambio na cúpula de Inditex prodúcese unha década antes de que Illa acade os 68 anos, o tope de idade establecido para os conselleiros da compaña.