Somoza reprocha a Camiñas «as súas teorías da conspiración» por la sanción del SAF
RODEIRO
El grupo municipal del PP de Rodeiro cargó ayer contra la gestión «lamentable» por parte del gobierno bipartito del Servizo de Axuda no Fogar (SAF). Aluden al expediente sancionador y la multa impuesta por la Xunta al Concello tras «numerosas e graves deficiencias e irregularidades», reclamando una solución con urgencia dado que se trata de un servicio imprescindible y «moi sensible» por la elevada población que precisa cuidados en el municipio.
La portavoz popular, Cati Somoza, avanzó que se preguntará en el pleno por este asunto y confía en que el bipartito dé a conocer todos los problemas existentes. «O alcalde, José Luis Camiñas, limitouse a escudarse en que falta persoal e referiuse a vaguedades, pero sabemos que o deterioro e empeoramento do servizo está a ser moi importante», dijo, considerando que se apunta a su desmantelamiento.
Recordó Somoza que de 313 concellos que prestan el SAF en Galicia, se sancionó solo a nueve por la Xunta. «Os dous alcaldes xa se poden ir esquecendo do seu argumentario habitual coas teorías da conspiración e de cazas de bruxas que só existen no seu maxín», afirmó. Tildó de lamentable que no haya servicio los fines de semanas, que falte personal y que no se cuente con los asistente sociales precisos, pidiendo a Camiñas autocrítica en lugar de limitarse a considerar injusta la sanción.