Martín triunfa no primeira esprint da tempada en Catar, Marc Márquez e Pedro Acosta convencen

La Voz

DEPORTES

Ibraheem Ao Omari | REUTERS

O español de Pramac sustentou o seu éxito desde o inicio da proba en Lusail

09 mar 2024 . Actualizado á 17:56 h.

O español Jorge Martín conseguiu a súa primeira vitoria nunha carreira 'esprint' da tempada ao vencer a do Gran Premio de Catar de MotoGP que se disputou no circuíto de Lusail, na que convenceu, por distintos motivos, o rendemento dos españois Marc Márquez  e Pedro Acosta.

Martín, autor da 'pole position', non fallou no momento da saída e como nel adoita ser habitual, consolidou primeiro a súa posición e logo foise aos poucos de todos os seus rivais, o máis avezado dos cales foi o surafricano Brad Binder.

No caso de Marc Márquez, esta era a súa primeira carreira ao guiador dunha Ducati e soubo cumprir máis que sobradamente, aínda que ao final se equivocase ao irse longo nunha curva, momento que aproveitou Aleix Espargaró para recuperar o cuarto posto e, ademais ter forzas suficientes para pelexar e arrebatar a terceira posición ao dobre campión do mundo de MotoGP, o italiano Francesco Pecco Bagnaia.

E, polo que se refire a Pedro Tiburón Acosta, o único debutante da categoría no 2024, demostrou o acertado do seu ascenso de categoría ao pelexar sempre no grupo de cabeza e dobregar a pilotos con moita máis experiencia que el en MotoGP para ser oitavo.

Jorge Martín saíu como unha exhalación nada máis apagarse o semáforo, aínda que unha vez máis a KTM fixo gala das súas boas prestacións neses instantes e o surafricano Brad Binder a punto estivo de gañarlle a posición ao español, que se mantivo firme para conseguir liderar a carreira e imprimir así o ritmo que máis lle interesase.

Tras o seu ronsel, a Aprilia de Aleix Espargaró e tamén as Ducati de Pecco Bagnaia e Enea Bastianini, en tanto que por detrás Marc Márquez  perdía unha posición na saída superado polo australiano Jack Miller.

Martín e Binder estiraron moito o grupo xa desde a primeira das once voltas que debían completar os pilotos de MotoGP, pero sen chegar a romper de forma clara.

Na terceira volta foise polos chans o italiano Fabio di Giannantonio , que tivo que apartarse rápido da pista para evitar ser arroiado por ningún dos seus rivais nunha volta na que primeiro Bagnaia e despois Marc Márquez marcaron a volta rápida de carreira e pechando xa o sexteto que se adiantou ao resto de rivais.

Tras eses seis pilotos quedou un dúo formado por Alex Márquez (Ducati Desmosedici GP23) e Pedro 'Tiburón' Acosta (Gas Gas RC 16), cuns dous segundos xa de vantaxe sobre o resto do pelotón principal, encabezado polo australiano Miller.

Dúas voltas máis tarde, na quinta, Bastianini cometeu un erro na curva de entrada á recta de meta que aproveitou á perfección Marc Márquez para gañar un posto e comezar a 'caza' do cuarto clasificado, Aleix Espargaró.

Ao principio da sétima volta, nunha impresionante apurada de freada a final de recta, Marc Márquez deu boa conta de Aleix Espargaró para situar no 'punto de mira' das súas aspiracións ao vixente campión do mundo, 'Pecco' Bagnaia, que por entón era terceiro tras un Jorge Martín que foi abrindo aos poucos un oco maior respecto a Brad Binder.

Unha volta máis tarde, na oitava, Marc Márquez foise longo no último parcial e a ocasión aproveitouna á perfección Aleix Espargaró para volver superalo e marcar certa distancia respecto a el e a Enea Bastianini.

Por diante, Jorge Martín consolidou a súa primeira posición, con Brad Binder 'cómodo' na segunda posición e, tras eles, a pelexa entre Bagnaia e Espargaró resolveuse na penúltima volta en favor do español, que se 'coou' polo interior ao italiano para gañar o terceiro posto.

Aínda tivo 'arrestos' o piloto de Aprilia para intentar, infructuosamente, dar boa conta de Binder, polo que se tivo que conformar coa terceira posición, con Bagnaia cuarto e, tras el, Marc Márquez, Enea Bastianini e Alex Márquez.

O único debutante da categoría, o español Pedro 'Tiburón' Acosta (Gas Gas RC 16) logrou unha máis que meritoria oitava posición, superando a pilotos con moitísimo máis bagaxe en MotoGP como o español Maverick Viñales (Aprilia RS-GP) ou o australiano Jack Miller.