Verstappen logra en Barhein o primeiro triunfo do ano cun espectacular podio de Sainz

La Voz

DEPORTES

Rula Rouhana | REUTERS

O español de Ferrari finalizou terceiro nunha carreira que dominou de principio a fin o piloto de Red Bull e Fernando Alonso só puido ser noveno

02 mar 2024 . Actualizado á 18:05 h.

 O neerlandés Max Verstappen (Red Bull) empezou a tempada en Barhein do mesmo xeito que acabou o ano pasado en Abu Dabi: persistindo no seu hábito de dominar a grella da fórmula un e conseguindo o primeiro triunfo dunha tempada que o español Carlos Sainz (Ferrari) iniciou subindo ao terceiro chanzo do podio.

O tricampión do mundo, que persegue a súa cuarta coroa, superou o mexicano Checo Pérez (Red Bull), que rematou segundo a máis de 22 segundos do seu compañeiro, mentres que o español Fernando Alonso (Aston Martin) finalizou noveno, nunha carreira na que se viu que a escuadra británica aínda ten moita marxe de mellora en carreira.

A Verstappen, que saía primeiro, bastoulle cunha volta para sacar o rodete, evitar que o monegasco Charles Leclerc (Ferrari) tivese acceso ao DRS e empezar a facer trizas o soño dos outros dezanove pilotos da grella, que observaron desde a pista a superioridade dun insaciable 'Mad Max'.

Leclerc, que rematou cuarto e que foi de menos a máis na carreira, tirouse ao exterior da primeira curva despois de que o neerlandés protexésese tras unha boa saída do monegasco, pero o tricampión do mundo demostrou que, tendo o interior, ía ser imposible pasar ao Red Bull, que, por se alguén dubidaba do seu ritmo, tamén rematou coa volta rápida de carreira.

De feito, o monegasco tivo que frear para non chocar contra o neerlandés, o que propiciou que pilotos como Pérez e sobre todo Fernando Alonso tivesen que frear e cejaran no seu empeño de adiantar posicións. Ocorreulle ao asturiano, que xa non puido adiantar a Sainz e que se viu relegado a unha loita contra os McLaren que perdería poucas/pouas voltas despois.

Sainz, o único en avistar aos Red Bull

O bicampión do mundo no 2005 e 2006 quedou sen DRS na terceira volta e o británico Lando Norris (McLaren), que saía sétimo, aproveitouno para superar a Alonso nese terceiro xiro, un adiantamento que repetiu tres voltas despois o australiano Óscar Piastri (McLaren) e no décimo xiro, o británico Lewis Hamilton (Mercedes).

Alonso xa non se moveu desa novena posición. A pesar das boas prestacións a unha volta, os Aston Martin demostraron que non teñen ritmo de carreira para poder competir contra os Ferrari, Mercedes, McLaren... e moito menos con Red Bull, o gran protagonista deste sábado, a pesar de que preferiron ir de 'tapados' durante toda a fin de semana.

E é que o único en poder facer fronte á escuadra austríaca foi o madrileño Carlos Sainz. Foi o único en marcar 1.36 durante varias voltas consecutivas, o tempo que copiaba volta a volta Pérez, e puido seguir o ronsel do RB20 do mexicano, aínda que non foi suficiente para poder aspirar a unha segunda praza que avistaba volta a volta a uns tres segundos, pero para a que lle faltou un pouco máis de ritmo.

Rula Rouhana | REUTERS

Si que lle deu ao madrileño para superar o seu compañeiro, o monegasco Leclerc, primeiro e ao británico George Russell (Mercedes) despois, nunha carreira á que Sainz pareceu saír enrabietado a propósito que, facer o que faga, será a súa última tempada en Ferrari.

Unha continuación do 2023 para Verstappen

Ao que non puido seguir ninguén, nin sequera Pérez, foi ao tricampión do mundo Max Verstappen. O neerlandés pareceu entrar en velocidade de cruceiro e non tivo ningún fallo, nin estratéxico, nin de condución, nin tampouco nas súas dúas entradas a boxes. Coma se fose 2023, todo parecía sorrir ao neerlandés, que sumou a súa vitoria número 55 en Formúlaa Un.

O himno dos Países Baixos, ao que a grella xa se acostumou nos últimos anos, volveu soar en Barhein e parece que o novo RB20, cun concepto tan innovador e diferente ao do ano pasado, non lle desgustou en absoluto a 'Mad Max', que se xa conseguiu 19 vitorias nas 22 carreiras da tempada pasada, agora quere ir directamente a polas 24.

A súa insultante superioridade -deixou a Pérez a máis de 22 segundos- escenificouse xa co feito de que na saída utilizou un xogo de brandos usado, pero nin aínda así Leclerc ou Russell puideron adiantalo. Tamén despois, cando tras a súa entrada a boxes seguía sacando máis de seis segundos sobre o segundo cando todos os demais utilizaran un pneumático novo.

E tamén cando empezou a rodar a 1 minuto e 35 segundos, mentres os demais, como moito, aspiraban a dar unha volta aos máis de cinco quilómetros do circuíto de Sakhir en 1 minuto e 36 segundos.

Máis animada estivo a pelexa polas últimas prazas. O ritmo dos Alpine non mellorou moito, pero polo menos evitaron quedar en última posición, reservada para o estadounidense Logan Sargeant (Williams), que se saíu de pista e ameazou con provocar un coche de seguridade virtual, aínda que finalmente volveu ao trazado de Sakhir.

Peor sorte correu o canadense Lance Stroll (Aston Martin), que tras unha moi boa saída na que se chegou a poñer décimo, recibiu un golpe do alemán Nico Hulkenberg (Haas) por detrás, o que lle obrigou a perder tempo e afundirse na clasificación nas primeiras voltas, aínda que o seu ritmo constante e regular permitiu acabar décimo, xusto por detrás de Alonso.