Carlos Sainz non arrisca e amplía a súa vantaxe no Dakar

La Voz

DEPORTES

AFP7 vías Europa Press | EUROPAPRESS

Ao-Attiyah, cinco veces gañador da proba, tivo que abandonar a carreira ao romper o motor do seu vehículo

15 ene 2024 . Actualizado ás 14:56 h.

O piloto español Carlos Sainz segue ampliando a súa vantaxe a cargo de a xeral de coches no Rali Dakar 2024 grazas ao control da situación que tivo na oitava etapa, dominada polo seu equipo e co seu compañeiro Mattias Ekström como gañador, e a que Sébastien Loeb, o seu gran rival, perdeu case 6 minutos respecto ao español.

Sainz non apertou nin arriscou. Sabe que o seu obxectivo é sumar o cuarto Touareg ao seu palmarés e iso pasa pola xestión e o ter cabeza, máis que non por apertar e buscar un triunfo de etapa. Nesta ocasión, o español non perdeu tempo como o domingo, senón que recuperou esa vantaxe perdido na última etapa e reforzou o liderado.

O madrileño rematou a especial deste luns con algo menos de 6 minutos de marxe sobre o francés Loeb, que parecía que podería seguir recortando a marxe —como fixo o domingo, ao gañar a etapa e meterlle 10.31 a Sainz e o seu copiloto Lucas Cruz—, pero perdeu tempo na segunda parte da etapa, con algún problema nun waypoint.

Sainz tivo amorne para levar a cabo unha estratexia que lle funcionou. Sen nervios, sen precipitacións por eses 10 minutos perdidos o domingo, esta oitava etapa deixa ao madrileño, que foi cuarto por detrás de Ekström e o tamén piloto de Audi Stéphane Peterhansel e o francés Guerlain Chicherit, con 24:47 minutos de vantaxe sobre Loeb na xeral provisional.

Ao-Attiyah di adeus

A o que non lle foi nada ben a xornada deste luns foi a Ao-Attiyah, cinco veces gañador da proba e que buscaba conseguir o seu terceiro título consecutivo. O catarí tivo que abandonar a carreira a o romper o motor do seu vehículo Hunter no quilómetro 62 e agora faltará saber se se reenganchará mañá para axudar a Loeb ou se retirará definitivamente da carreira.

Ao-Attiyah non tivo sorte nos últimos días, pois á avaría que sufriu o pasado sábado na sexta etapa e que lle fixo perder as opcións na xeral uníuselle esta rotura de motor, o que lle obrigou a abandonar a carreira.

Esta oitava etapa conectou as cidades sauditas de Ad Duwadimi e Ha'il nunha especial que quedou en 279 quilómetros cronometrados, tras ser recortada por «motivos de seguridade», segundo informou a organización, que resaltou que a xornada percorreu area, dunas e pista rápida.

Este luns seguiu brillando Laia Sanz, compañeira de fatigas de Sainz no Extreme E —competición de rali con coches eléctricos—, co seu Astara. A catalá foi 20.ª na etapa, por diante do Ford de Nani Roma, e ocupa a 13.ª posición na xeral provisional, o que lle permitiría —de acabar o rali así— cumprir e con fartura os seus obxectivos.

Benavides, ao poder en motos

En motos, a etapa foi para o arxentino Kevin Benavides con apenas 31 segundos de marxe sobre o seu irmán Luciano Benavides (Husqvarna) e con 1.27 sobre o francés de Honda Adrien van Beveren, que titubeó coa vitoria pero nun final de infarto viuse superados polos Benavides.

De todos os xeitos, a loita do día estaba máis atrás, entre un Ricky Brabec (Honda ) que foi sétimo e un Ross Branch (Hero) que foi oitavos, a 4.08 e 4.49 respectivamente de Benavides.

E é que na xeral provisional, o estadounidense do Monster Energy Honda Team sácalle 42 segundos ao botsuanés do Hero Motorsports. A xeral segue nun puño, pero Brabec ampliou algo a súa marxe de 1 segundo, tras a etapa do domingo, respecto de Branch. Terceiro, a 4.21 minutos, é o chileno José Ignacio Cornejo (Honda ).