Hamilton alíase con McIlroy e Tiger Woods no seu plan para revolucionar o deporte

DEPORTES

EFE, Reuters, Europa Press

O piloto, Murray, Curry, Bale e Serena únense á firma que proxecta un novo espectáculo de golf cuberto a través de simuladores

03 nov 2022 . Actualizado á 09:21 h.

A penúltima revolución da comercialización do deporte como espectáculo televisivo toma forma. Á empresa TMRW Sports, impulsada por dúas dos mellores golfistas de todos os tempos, Tiger Woods e Rory McIlroy, únense como investidores un longo elenco de estrelas do deporte e o mundo do espectáculo. O anuncio do mércores ten un alto contido simbólico, ao implicar a iconas doutras disciplinas, como as sete veces campión do mundo de fórmula 1 Lewis Hamilton, o gañador de catro aneis da NBA Stephen Curry, as cinco veces campión da Champions Gareth Bale, a vencedora de 23 grand slams individuais de tenis Serena Williams e o campión olímpico nesta mesma disciplina Andy Murray.

A lista anunciada o mércores pola empresa atafega, pola cantidade de investidores do mundo do espectáculo e pola variedade dos perfís destes novos socios capitalistas. Pouco máis se sabe dos proxectos que a firma ten entre mans. Salvo a revolución que se anuncia para o ano 2024 no mundo do golf.

RMRW Sports, que se define como unha empresa envorcada na innovación no deporte, a tecnoloxía e os medios, anunciou en agosto unha alianza estratéxica co PGA Tour para lanzar unha serie de campionatos os luns pola noite, retransmitidos en horario de máxima audiencia televisiva. Baixo o nome de TGL, organizará competicións por equipos dun só día, que se celebrarán en grandes escenarios, preparados como xigantescos estudios de televisión, e a cuberto. Os xogadores, a través dun complexo sistema de simuladores, executarán o swing para pegar golpes reais, co seu pau e a súa bóla, sobre unha alfombra cara a pantallas xigantes que recrearán diferentes foxos con todo luxo de detalles. O mecanismo —cunha tecnoloxía que en gran parte xa se comercializa— calculará a velocidade e dirección da bóla no campo sobre o que se está xogando, en función do golpe executado, e o lugar desde o que —de xeito virtual— pegarase o seguinte. Así ata chegar ao foxo.

O formato tamén será novo. Ao xogarse con simuladores evítanse longos paseos polo campo, acúrtase a duración das voltas de 18 foxos e achégase a miles de espectadores ao escenario onde se medirán os participantes. A competición consistirá nunha liga por equipos, con enfrontamentos de dúas horas. Deste xeito, o produto pretende gañarse un oco na franxa televisiva nocturna de máxima audiencia.

A TGL quere respectar os torneos tradicionais, ao disputarse os luns, e constará de 15 duelos entre xaneiro e abril, afastados no calendario da competencia coas citas de maior prestixio do mundo. Cada luns enfrontaranse dous dos seis equipos de tres xogadores que formarán o cartel cada ano. Cada xornada producirase un cara a cara, ata completar todos as cruces antes da semifinal e a final.

Por agora, case todo son incógnitas. Dáse segura a participación de Tiger e McIlroy, pero pouco máis: nin os xogadores, nin as sedes nin as datas definitivas nin os operadores de televisión implicados nin os premios.

Mario Guzmán | EFE

RESPALDO

Carlos Sainz fillo, entre os rostros do deporte e a empresa implicados

Unha español figura entre os socios capitalistas do TMRW Sports, o piloto de fórmula 1 Carlos Sainz. A lista anunciada o mércores inclúe a cantantes como Justin Timberlake, «streamers» como Ninja e empresarios de éxito do mundo do deporte, como Arthur Blank, propietario dos Atlanta Falcons da NFL. Tiger Woods e Rory McIlroy, xunto ao CEO da empresa, Mike McCarley, son os principais impulsores do proxecto. Descoñécese o peso do resto de celebridades no accionariado da compaña.

Un paso para explorar formatos televisivos noutras modalidades

A presenza dun elenco tan amplo de estrelas do deporte entre os investidores de TMRW Sports lanza unha mensaxe. A empresa non se creou para lanzar un novo proxecto de golf, senón que probablemente diversificará a súa oferta de eventos novos con outros deportes. De aí, quizá, que o respaldo de Lewis Hamilton anunciásese o pasado martes, un día máis do resto de socios. As competicións virtuais de automobilismo son un dos ámbitos nos que se especula que TMRW Sports podería lanzar nos próximos tempos novos formatos.