Carlos Sainz: «O meu pai díxome: 'Ou pelexas ou vanche a dar'»

a voz

DEPORTES

DIEGO AZUBEL | EFE

O piloto español confesou os duros comezos da súa carreira por ser o fillo do bicampión do mundo de rali

11 abr 2019 . Actualizado á 16:46 h.

O piloto español de Fórmula Un Carlos Sainz confesou este xoves que foi duro que nos comezos da súa carreira sinaláseno por ser o fillo do bicampión do mundo de rali, unha situación que está a sufrir agora o fillo do heptacampeón Michael Schumacher. «Aínda que nese tempo era duro, ao final aprendín a sacar o positivo de ter un pai dúas veces campión», contou hoxe á prensa o piloto de McLaren, quen animou ao fillo do piloto alemán a sacar o bo da situación. «Ás veces a atención mediática non é tan mala», comentou o corredor nun encontro coa prensa onde se lle preguntou por Mick Schumacher, quen realizou o seu primeiros test en Fórmula Un hai dúas semanas en Barhein, ante unha grande expectación mediática.

Cando «con doce ou trece anos» empezou a correr en kárting, contou, non era consciente de que el se lle tiña «un pouco máis de ganas que ao resto». «Intentaba facerme amigo de todos, relacionarme con moita xente, pero logo chegaba a pista e dábanme por todos os lados». O seu pai, explica, dicíalle que tiña que pelexar. «O meu pai díxome: 'Ou pelexas ou vanche a dar'. Entón deime conta de que tiña que golpear máis, empecei a ser un pouco máis agresivo e foi mellor para min». O piloto fixo estas declaracións no circuíto de Shanghái, onde esta próxima fin de semana dispútase o Gran Premio de Fórmula Un de Chinesa, terceiro da tempada e a carreira número mil esta competición. «É unha cifra importante para a Fórmula Un e ser parte dela é algo do que síntome orgulloso», comentou pilótolle, quen lembrou que pronto cumprirá cen carreiras nesta competición.

Aos seus 24 anos, Sáinz está a disputar a súa quinta tempada en Fórmula Un (dúas e media en Toro Rosso e unha en Renault) coa súa nova escuadra, McLaren, que tantos problemas deulle ao seu compatriota Fernando Alonso nos últimos catro anos. A pesar de non lograr acabar as dúas primeiras carreiras, Sainz asegurou que as sensacións para Chinesa son boas. «Estou con moitas ganas, hai moita enerxía e positivismo no equipo e a nivel persoal estou moi contento co que sucedeu en Barhein, aínda que non se puido concretar con puntos. A ver se en Chinesa podemos rematar a nosa primeira carreira, que xa é hora», dixo.

O piloto apuntou aínda é pronto para avaliar o comportamento do coche pero que o principal reto é «mellorar é a confiabilidad». Sainz contou que tras as probas que Alonso realizou en Barhein no monopraza (dos pneumáticos Pirelli para o próximo ano) comentoulle que tivo «sensacións moi positivas». «Díxome que o coche mellorara en bastantes áreas», pero «hai que ser prudentes», agregou. En Barhein, o piloto madrileño tocouse con Verstappen na cuarta volta, tivo que entrar a boxes, acabou no fondo do pelotón e acabou retirándose.

E en Australia, a primeira proba do mundial, a carreira acabouse inesperadamente na volta 11, cando ía décimo cuarto, despois de que o seu monopraza comezase a botar fume por unha rotura de motor. Os adestramentos libres de Chinesa arrincan este venres e completaranse o sábado, horas antes da cualificación, que ordenará a formación de saída da carreira dominical, a terceira das 21 que integran o Mundial.