Ricciardo voa cara á 'pole' en Mónaco

Axencias

DEPORTES

VALERY HACHE | AFP

«Saímos á crono tirando a moeda ao aire para ver como se comportaba o coche» relata o español Fernando Alonso, sétimo

26 may 2018 . Actualizado á 17:58 h.

O piloto australiano Daniel Ricciardo voou co seu Red Bull cara á 'pole position' do Gran Premio de Mónaco, co mellor rexistro histórico do circuíto urbano de Montecarlo (1:10.810) e a segundo 'pole' da súa carreira, despois da que logrou tamén neste circuíto en 2016.

«Xa fixemos o cincuenta por cento», manifestou o australiano tras unha sesión que rubricou o seu dominio desde os adestramentos do xoves. «A ver se podemos rematalo mañá», engadiu na breve entrevista que afrontan os 'poleman' no asfalto.

Na retina do riseiro piloto de Perth (Australia) está o recordo de Mónaco 2016, onde logrou, como este sábado, a primeira posición na formación de saída pero quedou sen a vitoria tras unha desastrosa parada de cambio de pneumáticos do seu equipo, que inexplicablemente non estaba preparado cando o piloto chegou á rúa de talleres. Gañou o británico Lewis Hamilton (Mercedes).

Na cabeza de Ricciardo e na de todo o equipo Red Bull estará que non se repita o ocorrido entón, tendo en conta ademais que, a pesar de ser o coche dominador no asfalto de Montecarlo desde os adestramentos, só contarán cunha opción para lograr a vitoria, a do propio Ricciardo.

O seu outro monopraza, o do holandés Max Vertappen, quedou fóra de combate na sesión matinal de adestramentos, cando nunha pugna co seu compañeiro por establecer o mellor tempo da terceira sesión libre golpeou o seu coche coas proteccións, rompendo a suspensión e a caixa de cambios. Non puido saír nin á primeira sesión de clasificación, polo que partirá o último.

Por detrás de Ricciardo situouse as catro veces campión alemán Sebastian Vettel (Ferrari), quen nunca pareceu chegar a inquietar a 'pole' do australiano e quedou a case tres décimas del; e terceiro a medio segundo quedou o outro tetracampeón, o británico Lewis Hamilton (Mercedes), nun trazado non favorable ao seu coche.

«Non tiña o ritmo, Daniel ía moi ben e era difícil seguirlle», recoñeceu Hamilton, actual líder do Mundial, tras concluír a sesión clasificatoria.

No entanto, Mercedes fixo un intento de sorprender pondo un pneumático ultrablando -menos veloz que o recentemente estreado hiperblando- ao comezo da Q2, pero ao ver que quedaba fóra dos dez primeiros postos, decidiu cambiar a estratexia e regresar á goma rosas que estaban a utilizar os demais.

O finlandés Kimi Raikkonen (Ferrari), o seu compatriota Valtteri Bottas (Mercedes), o francés Esteban Ocon (Force India), que sorprendeu coa súa sexta praza, os españois Fernando Alonso (McLaren-Renault) e Carlos Sainz (Renault), o mexicano Sergio Pérez (Force India) e o francés Pierre Gasly (Toro Rosso) pecharon os dez primeiros lugares.

Para os españois, os resultados eran moi positivos, por diferentes motivos. No caso de Alonso, supuña a segunda vez que se metían na Q3 esta tempada, nun circuíto máis relevante que en calquera outro dada a dificultade para adiantar en Mónaco, e tras un inicio complicado.

«Tivemos unha fin de semana moi complicada, a primeira sesión de adestramentos perdémola polos freos, a segundo o coche comportábase raro, fixemos moitos cambios ao coche e de axustes, e saímos á crono tirando unha moeda ao aire para ver como se comportaba o coche. Vimos que era outro coche, comportouse mellor, dábanos confianza, e ao final foi moi ben», explicou Alonso.

Para Sainz, o oitavo supuña «un golpecito na mesa» na competición interna co seu compañeiro alemán Nico Hülkenberg, que este sábado foi undécimo. O madrileño prognosticou «unha carreira máis divertida que a do ano pasado».

Quen seguro que non desexará unha carreira «divertida» será Ricciardo, que agardará que a estratexia funcione e o monopraza non falle para converter a súa segundo 'pole position', esta vez si, nunha vitoria no Gran Premio de Mónaco.