Máis compostos e un «halo»

Ignacio Encabo ABU DABI / DPA

DEPORTES

GIUSEPPE CACACE | AFP

O Mundial do 2018 terá 21 carreiras e contará con poucos cambios de pilotos

28 nov 2017 . Actualizado á 16:54 h.

Máis carreiras, novos pneumáticos, mesmos pilotos, un halo protector pero polémico... Finalizada xa a tempada 2017 de fórmula 1, é o momento de pór a mirada no que lles agarda aos pilotos da máxima categoría do motor no 2018.

Hai algún asento libre?

Si, aínda que as principais escuadras xa anunciaron aos seus pilotos. Hamilton e Bottas continuarán en Mercedes, Vettel e Räikkönen seguirán aos mandos do Ferrari e Verstappen e Ricciardo agardarán a súa oportunidade en Red Bull. Só haberá cambios en Williams e en Sauber. No equipo británico retírase Massa e os rumores sitúan a Kubica como o seu substituto. Sauber probablemente fiche ao mozo Leclerc e prescinda de Wehrlein.

Que cambiará nos bólidos?

O principal cambio será o halo, unha nova protección do cockpit que permitirá aos pilotos resgardarse do posible golpe de obxectos. Algúns pilotos criticaron o halo, que está integrado ao coche, porque reduce a visibilidade e cambia por completo a fisionomía do coche cando o risco de recibir un impacto na cabeza é mínimo. Con todo, a FIA aprobou a súa introdución e está convencida de que servirá para evitar capítulos tráxicos.

Haberá novas regras?

Si. Os pilotos poderán usar un máximo de tres motores en todo o ano. Ata o de agora, o límite antes de recibir unha sanción era de catro. Nos pneumáticos tamén haberá un cambio, xa que as escuadras poderán elixir entre sete compostos diferentes no canto de cinco. Segundo Pirelli, o único provedor, servirá para que haxa máis espectáculo. Tamén se introducirán as luvas biométricas, que se utilizan para medir o pulso aos pilotos e transmitir eses datos aos médicos para que teñan máis información no caso de que haxa un accidente.

Canto durará o curso?

Do mesmo xeito que no 2016, o calendario terá 21 probas, marca da categoría. Arrincará o 25 de marzo en Australia e o último será o 25 de novembro en Abu Dabi. As novidades son o regreso de Alemaña e Francia e o adeus de Malaisia, que este ano celebrou o seu último gran premio tras 19 campañas.

E que pasa co futuro a longo prazo?

A principios de decembro deberíase presentar o plan para o futuro da categoría. «Cremos que podemos levar á fórmula 1 a un novo banzo nos próximos anos. Temos moito crecemento por diante», dixo Chase Carey, xefe da serie de carreiras máis famosa do mundo.

Un límite de presuposto? Menos participación dos equipos na toma de decisións? Unha tecnoloxía máis simple? Máis oportunidades para os equipos máis pequenos? A incerteza sobre o novo modelo de negocio non está a caer ben entre as grandes escuadras. Ferrari e Mercedes parecen non estar moi contentos cos plans de Carey.