Hamilton prepara o seu contraataque a Vettel

EFE

DEPORTES

PAUL CROCK | AFP

O inglés quere deixar claro que Mercedes non llo vai a pór doado a Ferrari e que non vai renunciar á súa cuarta coroa de campión. A primeira proba: Shaghái

05 abr 2017 . Actualizado á 10:04 h.

Lewis Hamilton (Mercedes), triplo campión do mundo de Fórmula 1, buscará contraatacar esta fin de semana ao alemán Sebastian Vettel (Ferrari) -cuádruplo gañador do certame e líder do Mundial- en Shanghái, sede do Gran Premio de Chinesa, o segundo do ano e o que ninguén gañou máis veces que o inglés. Vettel, líder do cuadrienio glorioso de Red Bull (2010-13), gañou hai dúas semanas, en Melburne, o Gran Premio de Australia, ao beneficiarse dunha mellor parada en boxes que acabou relegando ao segundo posto a Hamilton, poleman nunha xornada na que Ferrari -sen triunfos no 2016- postulouse como oposición a Mercedes, firme dominadora da Fórmula Un durante os tres últimos anos.

Ao Mundial 2017, que se pechará en Abu Dabi o 26 de novembro tras 20 carreiras, queda todo. Pero, tras «cederlle» o título ao seu excompañero e rival alemán Nico Rosberg -que cinco días despois de proclamarse campión anunciou a súa retirada-, Hamilton non quererá deixar escapar facilmente a posibilidade de facerse cunha cuarta coroa. Ferrari emitiu sinais de avance durante a pretemporada e en Albert Park fixo un sándwich coas dúas frechas prateadas: o novo piloto de Mercedes, o finés Valtteri Bottas, concluíu terceiro, por diante do seu compatriota Kimi Raikkonen, último campión da Scuderia (2007).

Red Bull, tamén chamada a darlle guerra aos de Brackley na «nova» F1 -máis rápida, máis física e que dá maior importancia a aspectos como a aerodinámica-, conformouse co quinto posto en Australia do holandés Max Verstappen, que no 2016 converteuse, con 18 anos, no máis mozo gañador da historia, ao gañar en España. En Shanghái albiscarase por onde poden ir os tiros, nun circuíto de 5.451 metros onde se corre desde o 2004 e ao que o domingo está previsto dar 56 voltas, para completar un percorrido de 305 quilómetros. No que Hamilton buscará a súa quinta vitoria, que elevaría a 54 a súa propia marca, a segundo de todos os tempos. Aínda lonxe da estratosférica marca (91) do alemán Michael Schumacher.

Unha pista cara (custou ao redor de 450 millóns de dólares), con 16 curvas e a recta máis longa da tempada (1,17 quilómetros). Na que pode sufrir, escaso de potencia, o McLaren-Honda do español Fernando Alonso, dobre gañador na China: no 2005, con Renault; e no 2013, cando, con Ferrari, logrou a penúltima das súas 32 vitorias na categoría reina do automobilismo. O dobre campión mundial asturiano (2005 e 2006, Renault) rodou pouco e mal en pretemporada, cun monopraza que alarmou antes do arranque do Mundial, co que abandonou -a tres voltas do final, cando ía décimo- a primeira proba, que definiu como «a mellor de» a súa «vida», cun dos coches menos competitivos que tivo «».

O motorista nipón de McLaren xa entoou, por iso, a través do seu director, Yusuke Hasegawa, o mea culpa. E agardan avances con miras á quinta ou á sexta carreira. Pero haberá que ver canto dura a paciencia de Alonso, testemuña directa das maiores crises das dúas escuadras máis laureadas da historia, a de Maranello e esta. Do que o seu amigo o expiloto australiano Mark Webber insinuou que podería baixar do cockpit incluso antes de concluír o curso. Coas mínimas expectativas de éxito do ovetense, de 35 anos, referendadas polo galo Eric Boullier, director deportivo de McLaren -que advertiu de que Shanghái exporá as súas «debilidades máis aínda que» Melburne-, a afección española mirará máis o madrileño Carlos Sainz, de 22. Oitavo co seu Toro Rosso no arranque da súa terceira campaña en F1, por detrás do brasileiro Felipe Massa (Williams, que revogou a súa retirada tras anunciarse a de Rosberg e a marcha de Bottas a Mercedes) e do mexicano Sergio Pérez, que agarda confirmar na China o seu mellor comezo de ano desde que pilota para Force India.

En «a mellor forma» da súa «vida», Checo, de 27 anos, acabou sétimo en Australia, por diante dos dous Toro Rosso -de Sainz e do ruso Daniil Kvyat- e do seu novo compañeiro, o francés Esteban Ocon, que rascou un punto en Albert Park. Onde o italiano Antonio Giovinazzi, terceiro piloto de Ferrari, substituíu en Sauber ao alemán Pascal Wehrlein (tamén de 22 anos), que se danou as costas en xaneiro ao accidentarse en Miami (Estados Unidos) durante a Carreira de Campións (Race Of Champions). Wehrlein segue con molestias e sen poder coller a forma; e volverá ser substituído por Giovinazzi en Chinesa, arranque do primeiro 'programa dobre' do ano, que se completará á seguinte fin de semana co Gran Premio de Barhein, no circuíto de Sakhir.

No de Shanghái, con dúas zonas de DRS -antes da primeira e da décimo cuarta curva- e onde se prevén máis adiantamentos que en Australia, rodarase con pneumáticos de compostos superblandos (raia vermella), brandos (amarela) e medios (branca) a partir deste venres, cando arrinquen -a noite do xoves ao venres, en horario europeo- os adestramentos libres para o Gran Premio. Ensaios que se prolongarán durante a xornada do sábado, antes de disputarse a cualificación, que ordenará a grella de saída da carreira do domingo.