Galicians in Galicia, tras as bambalinas do Beatout de Santa Margarita: «Non oculto quen son, pero prefiro estar detrás das cámaras»

E.G.P. A CORUÑA / LA VOZ

VIVIR A CORUÑA

La persona que gestiona la cuenta de Instagram Galicians in Galicia fotografía a una joven
A persoa que xestiona a conta de Instagram Galicians in Galicia fotografa a un mozo Galicians in Galicia.

A persoa tras a conta de Instagram que retrata o estilo dos galegos organiza Beatout Praza, unha xornada dedicada á arte e a moda urbana o vindeiro sábado 23 de agosto no parque de Santa Margarita

19 ago 2025 . Actualizado á 05:00 h.

A nova edición do festival urbano Beat Out, que en 2017 trouxo á cidade a un emerxente C. Tangana, volveu renovada este ano. Do 20 ao 23 de agosto, pasarán polo parque de Santa Margarita figuras como Ralphie Choo, cabeza de cartel, que asinou o pasado ano unha colaboración con Rosalía. Ademais, a proposta deste ano amplíase á moda: as bancadas do anfiteatro transformaranse o sábado nun Beatout Praza, un espazo comisariado polo responsable de Galicians in Galicia, a conta de Instagram que retrata o estilo dos galegos.

A persoa detrás do perfil explica que se animou a dar o salto con este reto para ampliar a voz de «todas esas marcas galegas que o están facendo moi ben» e coas que colaborou no último ano. No entanto, sinala que, aínda que estará no parque de Santa Margarita en contacto directo coas firmas e os seus fundadores, non pretende ser o protagonista da cita e tratará de preservar o anonimato da súa imaxe: «Non oculto quen son, pero prefiro estar detrás das cámaras», di.

Beatout Praza non será un market ao uso; concíbese como un espazo modular pensado para que convivan máis de vinte proxectos galegos —pezas, accesorios, tendas independentes— con intervencións en vivo. Haberá shootings editoriais, estilismos en directo, performances a cargo das firmas. Algunhas das participantes son Chavs, AO Studio 01 e Soto Lago. A intención, segundo o comisario, é tamén xerar pezas editoriais: «O meu obxectivo é montar algunha colaboración e tamén xerar contido para as marcas nas redes», di.

A cita ocupará a zona de bancadas do anfiteatro do parque de Santa Margarita: a programación diúrna irá de 13:00 a 20:00 e, a partir de aí, o festival enlazará coas grandes actuacións no escenario principal. Esta reconsideración —unificar música, moda e comunidade nun mesmo enclave urbano— pretende reforzar o tecido local e converter o sábado nun día de descubrimento colectivo.

Galicians in Galicia é unha conta de Instagram que caza o street style galego, un que puxeron en boga varios influencers e que se sustenta na influencia de Inditex pero tamén no amplo legado que ten Galicia na industria da moda. «É totalmente certo que en Galicia vestimos mellor… o caldo de cultivo que hai en Galicia non o hai noutro lado de España», comentou Galicians in Galicia, que ve en Beatout Praza unha oportunidade para que esa enerxía creativa deixe de ser un fenómeno local e empezo a marcar tendencia fóra da rexión.

Todo este traballo fíxoo baixo o anonimato, que lonxe de ser unha pose, funciona como ferramenta de traballo. El necesita saír á rúa con liberdade, fixarse en alguén pola confianza coa que leva a súa roupa e converter ese instante en imaxe.«Non é que queira mantelo en segredo, pero tampouco busco protagonismo», engade.