A compaña traballa na segunda fase para levar o resto de tráficos a Langosteira desde a dársena interior
04 mares 2024 . Actualizado ás 08:46 h.Repsol fai balance tras levar un ano de actividade no porto exterior da Coruña, onde operan os produtos sólidos e líquidos do seu complexo industrial. A compaña precisou que o traslado da actividade portuaria do seu complexo industrial a punta Langosteira, en Arteixo, supúxolle ouna investimento de máis de 126 millóns de euros. O novo terminal marítimo conta cun pantalán para a atracada de buques de ata 200.000 toneladas e está unido á refinería a través dun poliducto con 11 tubaxes e unha lonxitude de 3,8 quilómetros.
Esta actuación foi acordada coa Autoridade Portuaria coruñesa en outubro do 2013, entre o 2015 e o 2017 completaron a parte dos graneis sólidos (xofre e coque). No 2023 estas mercancías supuxeron un movemento de preto de 300.000 toneladas en Langosteira. A estiba realizouse a través da empresa Pérez Torres Marítima e destaca que conta cunha cargadora en circuíto pechado de case 40 metros que a estibadora deseñou e mandado construír especificamente para operar no porto exterior.
A compaña precisa que o ano pasado completou o acordo co traslado das operacións de cru que comeza coa inauguración do novo terminal marítimo.
Precisa que «ademais de permitir o traslado de operacións desde o porto interior, estas novas instalacións loxísticas en punta Langosteira serán necesarias neste futuro de transformación en polo multienergético descarbonizado, para a xestión dos novos produtos e permitirán tamén dar soporte a novos tráficos de materias primas». Estima que con iso axudarán á creación do hub de enerxías renovables que supón o A Coruña Green Port, impulsado pola Autoridade Portuaria.
Desde a inauguración do terminal marítimo de Langosteira, co buque noruegués Front Ocelot, chegaron alí 50 buques, que operaron 3 millóns de toneladas de cru. O seu novo pantalán, que supuxo un investimento de 35 millóns de euros, ten unha lonxitude total de 520 metros e unha fronte de atracada que permite a operación de descarga de cru con buques de ata 200.000 TPM (tonelada peso morto) e 300 metros de eslora.
Nestes momentos, Repsol traballa na segunda fase para completar o traslado do resto de tráficos ao porto exterior desde o porto interior coruñés, onde a concesión finaliza en decembro do 2027.