Carlos Carrión, reelixido presidente de Paco & Lola: «Hai que ir partido a partido»

Rosa Estévez
rosa estévez MEAÑO / LA VOZ

MEAÑO

Os socios da Cooperativa Vitivinícola Arousá, nunha asemblea online, revalidaron a súa confianza nunha estratexia que deberá estar en continua adaptación

13 may 2021 . Actualizado ás 10:55 h.

A tecnoloxía converteuse onte nunha gran aliada dos socios da Cooperativa Vitivinícola Arousá, con sede en Meaño . Grazas a ela, os catrocentos integrantes de Paco & Lola foron convocados a unha asemblea xeral na que había que tomar decisións importantes, entre elas renovar os órganos directivos. Finalmente, e aínda que se presentou unha candidatura alternativa, Carlos Carrión foi reelixido presidente. Encabezará un equipo integrado por Eladio Riveiro García, José Luis Portela, Irene Padín, Alberto Rodríguez, Manuel Domínguez, Anxo Castro, Alfonso Agís, Miguel Glaser, Sonia Casal Vázquez e Ana Isabel Padín, estas últimas novas incorporacións ao consello reitor.

A participación na sesión foi moi alta, para satisfacción de Carrión. Afronta leste os próximos catro anos con enerxía e bo ánimo. «O mundo do viño sempre é apaixonante, porque depende da natureza. Pero neste momento, o desafío é moito maior. Estamos atravesando unha pandemia mundial, non sabemos como van cambiar os hábitos de consumo, non sabemos como van evolucionar as cousas... Agora toca ir partido a partido», explicaba Carrión ao termo do encontro. En todo caso, a pesar da volatilidade do momento que nos tocou vivir, é necesario trazar unhas «liñas mestras» sobre as que traballar. E nese sentido, o consello reitor ten como reto elaborar un plan estratéxico para os anos 2021-2025. Un documento que terá en conta, entre outras cousas, que a potencial clientela «xa non só escolle un viño, tamén mira como nos comportamos co entorno, co medio ambiente, na propia empresa». E iso é algo que non se debe perder de vista.

A renovación dos órganos de goberno da cooperativa non foi o único asunto abordado na reunión de onte. Na asemblea analizouse a evolución do plan estratéxico despregado desde 2017 ata o pasado ano e déronse a coñecer os resultados dos dous últimos exercicios económicos. Todo iso puido realizarse grazas a un titánico esforzo para que o encontro tivese lugar en formato online, a través da plataforma Councilbox, que permite celebrar asembleas sen necesidade de asistir presencialmente, podendo seguilas desde calquera dispositivo, e garante ademais a seguridade xurídica dos acordos adoptados.

Para asegurarse de que todo ía saír ben, a adega realizou probas de conexión e reunións informativas en semanas previas á cita, para probar a plataforma e as acreditacións de preséntalas socias, que tamén recibiron asesoramento personalizado coa finalidade de que tivesen un doado rexistro e acceso.

Onte, os responsables da asemblea interviñeron desde as instalacións da adega, en espazos separados e seguindo os protocolos de seguridade establecidos. Para toda aquela presenta socia con dificultades para acceder a Internet habilitouse un espazo nas mesmas instalacións, onde se lle facilitaron os medios necesarios e a axuda para poder seguir a asemblea e emitir os seus votos. Finamente, foron nove as persoas que botaron man desa posibilidade.

Parece que a adega deu pasos axigantados na súa dixitalización por mor da pandemia. Xa se viu durante a vendima, cando as peticións de días e caixas realizáronse a través de formularios dixitais e os albaranes de vendima lanzábanse a través do correo electrónico e da plataforma Telegram.