Seat: 75 anos motorizando España
Ninguén pode discutir o protagonismo histórico de Seat na motorización de España, sobre todo na segunda metade do século pasado.
Ninguén pode discutir o protagonismo histórico de Seat na motorización de España, sobre todo na segunda metade do século pasado.
O Mercedes Clase C 300 de acelera de 0 a 100 km/h en pouco máis de 6 segundos, pero grazas ao apoio do motor eléctrico ten un consumo moi baixo e a súa batería permite circular 100 quilómetros en modo eléctrico. O seu irmán híbrido de gasolina é o seu principal rival.
Lexus segue crendo no formato berlina e anuncia para o 2026 a oitava xeración do seu modelo orixinal É, presente na súa gama desde 1989.
Audi acaba de ampliar a gama do renovado A6 coa chegada de dúas motorizacións híbridas enchufables capaces de percorrer 105 quilómetros en modo eléctrico.
O Porsche Panamera GTS sitúase como unha das berlinas de catro prazas máis rápidas do mercado, grazas ao seu motor de oito cilindros e aos seus 500 cabalos de potencia.
O piloto lucense foi o mellor motociclista de velocidade galego da historia e unha persoa moi querida pola afección.
Peugeot estreou co 408 un novo concepto de deseño. Baixo unha mesma plataforma logrou axuntar características de modelos cupé fastback e de SUV. O obxectivo, conquistar a clientes do segmento C Premium.
Renault aposta polos seus motores híbridos E-Tech sen enchufes para os seus modelos, e neste caso anuncia a chegada dun novo propulsor con 1.800 cc e 160 cabalos para o Captur e o Symbioz.
Citroën renova por completo a súa gama de berlinas coa presentación mundial dos novos C4 e C4 X. O seu frontal adopta a nova identidade da marca e desprende modernidade e forza
Coa excepción de Renault, Seat, Cupra, Ford e Alpine, o resto das marcas europeas decidiron non acudir á mostra barcelonesa, deixando a cancha libre ás marcas chinesas que copaban a maior parte de espazos.