-

Mercedes C 300 de: é mellor un híbrido de diésel ou de gasolina?

O Mercedes Clase C 300 de acelera de 0 a 100 km/h en pouco máis de 6 segundos, pero grazas ao apoio do motor eléctrico ten un consumo moi baixo e a súa batería permite circular 100 quilómetros en modo eléctrico. O seu irmán híbrido de gasolina é o seu principal rival.

Por Javier Armesto

-

Lexus É, a berlina que vén

Lexus segue crendo no formato berlina e anuncia para o 2026 a oitava xeración do seu modelo orixinal É, presente na súa gama desde 1989.

Por Juan Ares

-

Audi A6, aforro na gran cidade

Audi acaba de ampliar a gama do renovado A6 coa chegada de dúas motorizacións híbridas enchufables capaces de percorrer 105 quilómetros en modo eléctrico.

Por Juan Torrón

-

Panamera GTS, a berlina máis rápida

O Porsche Panamera GTS sitúase como unha das berlinas de catro prazas máis rápidas do mercado, grazas ao seu motor de oito cilindros e aos seus 500 cabalos de potencia.

Por Juan Torrón

Novidades
Guía de marcas
-

Peugeot 408: cupé e recreacional

Peugeot estreou co 408 un novo concepto de deseño. Baixo unha mesma plataforma logrou axuntar características de modelos cupé fastback e de SUV. O obxectivo, conquistar a clientes do segmento C Premium.

Juan Torrón

-

Renault: máis potencia híbrida

Renault aposta polos seus motores híbridos E-Tech sen enchufes para os seus modelos, e neste caso anuncia a chegada dun novo propulsor con 1.800 cc e 160 cabalos para o Captur e o Symbioz.

Por Juan Ares

-

Citroën C4 e C4 X: confort electrificado

Citroën renova por completo a súa gama de berlinas coa presentación mundial dos novos C4 e C4 X. O seu frontal adopta a nova identidade da marca e desprende modernidade e forza

Por Redacción

-

Ausencia de marcas europeas na Fira

Coa excepción de Renault, Seat, Cupra, Ford e Alpine, o resto das marcas europeas decidiron non acudir á mostra barcelonesa, deixando a cancha libre ás marcas chinesas que copaban a maior parte de espazos.

Por Juan Ares / Juan Torrón