O pequeno construtor italiano de automóbiles foi un exemplo de resiliencia e capacidade de adaptarse aos tempos. Fabricou motocicletas, vehículos eléctricos, deportivos, utilitarios e ata modificacións estilísticas externas. Giovanni Moretti sobreviviu ata 1989 cun método de traballo case artesanal cando os seus homólogos desapareceran facía xa moito tempo.
Esta actividade estratéxica para o país, que emprega a 270.000 persoas e supón o 5 % do PIB, perde volume de produción ante a necesaria transición cara ao modelo eléctrico
A mediados dos anos 50 xurdía o Alpine, un pequeno vehículo de plástico, de peso lixeiro, que ía cultivar infinidade de éxitos en competición. Nacido da base do utilitario Renault 4cv, deixaría pegada non só por unha condución extrema senón por unha imaxe inconfundible e inmortal. Nacera un peso pesado, pero con alma lixeira.
Subimos cos reloxeiros ao alto do palacio municipal onde hai máis dun século instalouse a máquina fabricada no val Morez e que, tras unha rehabilitación marca, volve dar as badaladas
Poucos automóbiles axuntaron con tanta claridade dous conceptos tan a priori contrarios como elegancia e deportividade. Hai 60 anos o Jaguar E-type namorou e conmocionou desde o primeiro momento e hoxe é considerado como un dos cen autos máis fermosos de todos os tempos. A Fundación Jorge Jove conta cunha unidade que ocupará un lugar no futuro museo automotriz de Galicia.
Os grupos PSA e FCA escenifican estes días a súa fusión, que debería quedar lista nos primeiros meses do 2021, para crear Stellantis, que se converterá no cuarto grupo mundial do automóbil por tamaño e produción.
Tras unha apreciable traxectoria profesional en Stuttgart e Detroit, o deseñador alemán Klaus Busse dirixe desde 2015 o Centro Stile Fiat de Turín, desde o que é responsable dos novos modelos das marcas Fiat, Lancia, Abarth, Alfa Romeo e Maserati.