Chega o mellor Eivissa da historia

Juan Torrón

MOTOR ON

Seat cumpriu o pasado 9 de maio 67 anos desde a súa fundación. O Eivissa, do mesmo xeito que no seu día o 600, está a marcar todo un fito en vendas tanto a nivel español como internacional. Un superventas con máis de 5,4 millóns de unidades e que agora se renova coa súa quinta xeración.

14 may 2017 . Actualizado ás 10:10 h.

O Eivissa leva máis dunha década como o coche máis vendido en España no seu segmento. Tras 33 anos no mercado chega agora a quinta xeración dun modelo totalmente novo e que só mantén o seu nome.

Exteriormente as súas liñas afástanse, e moito, xa non só daquel primeiro modelo deseñado en 1984 por Giugiaro, senón tamén do que actualmente hai na rede de concesionarios.

Segundo Alejandro Mesonero, director de Deseño de Seat, «o novo Eivissa exteriormente ofrece tensión, con nervios novos moi marcados, tamén carácter cun frontal onde as liñas do capó conxúganse coa grella e os faros full led. Destacan ademais as súas rodas de grandes dimensións situadas nas esquinas e os seus curtos beirís, grazas á utilización da nova plataforma MQB A0 e para rematar quixese destacar a súa escultura, que logra marcarse coas luces e sombras que xeran sobre a carrocería durante o día os nervios laterais».

A súa traseira é atractiva grazas aos faros non truncados coa tapa do maleteiro e uns escapes integrados en versións deportivas como a FR. A capacidade do maleteiro aumenta en 63 litros, acadado os 355.

O coche non crece en lonxitude (4 metros) pero si en anchura (87 milímetros), así como en distancia entre eixos, o que permite un maior espazo para os pasaxeiros das prazas traseiras. Estas medidas permiten que o coche sexa 15 milímetros máis baixo e xa que logo mellore a súa posición firme sobre o asfalto nun 20 %.

Interior conectado

No seu interior, os deseñadores escoitaron aos clientes e optaron por achegar cor ao taboleiro e lograr así facelo máis horizontal cunha maior sensación de amplitude. Pero o importante do Eivissa está na súa pantalla táctil de 8 polgadas, que recolle todas as funcións do coche e o seu conectividad co exterior. O Eivissa está pensado para xente moi nova e por iso un sistema Full Link permitirá todo tipo de conexións, ademais de dous portos USB e unha toma mini jack. A maiores e por primeira vez, estreará un sistema de audio da marca Beats con 300 watts de potencia.

Ademais das xa coñecidas axudas á condución, como detección de fatiga, protección de peóns ou control de distancia automático co coche de diante, o Eivissa achega ao condutor a posibilidade de elixir, apertando simplemente un botón, catro diferentes modos de condución: Eco, Normal, Sport ou Individual.

O mesmo ocorre cos motores, o cliente poderá elixir entre cinco gasolina e tres diésel. Estes últimos sobre a cilindrada de 1.6 TDi de 80, 95 e 115 cabalos, podendo o de 95 montar unha caixa de cambios DSG.

Neste segmento, Seat recoñece que os motores de gasolina son os preferidos a medida que avanzan os meses e por iso propón o seu motor de 1 litro de cubicaje e 3 cilindros con 75 cabalos e un consumo de 4,9 litros. Despois do verán agárdase unha motorización de GNC (Gas Natural Comprimido), cuxa potencia se situará nos 90 cabalos.

O novo Eivissa porase á venda o próximo mes de xuño e a marca propón catro niveles de acabado: Reference, o máis básico; Style, que será o máis solicitado, e os altos de gama, o FR deportivo e o X, máis confortable e intelixente. Os seus prezos moveranse entre 14.000 euros do máis económico e os 19.000 do alto de gama.