Nieves Álvarez promociona Ourense vestida con deseños de Roberto Verino, Purificación García e Adolfo Domínguez

La Voz OURENSE

OURENSE

Nieves Álvarez, entre viñedos de O Ribeiro
Nieves Álvarez, entre viñedos do Ribeiro Karlos Sanz

A modelo asegurou que a provincia «foi un gran descubrimento e está a só dúas horas e cuarto de Madrid» durante a presentación da campaña en Fitur

24 ene 2024 . Actualizado ás 19:28 h.

A Deputación estreou este mércores na Feira Internacional de Turismo, Fitur, a campaña Ourense Termal. Nunca Deixes de Soñar, protagonizada pola recoñecida modelo Nieves Álvarez que estivo presente na presentación en Madrid. A iniciativa foi concibida no marco do Plan de Sustentabilidade Turística da provincia e o seu obxectivo é situar a Ourense como destino de calidade no ámbito nacional para aqueles viaxeiros que apostan por un estilo de vida saudable.

O presidente da Deputación de Ourense, Luis Menor, foi o encargado de presentar a campaña, acto ao que acudiu tamén o presidente da Xunta de Galicia, Alfonso Rueda; o xerente de Turismo de Galicia, Antonio Casas; e a modelo Nieves Álvarez. «Nesta promoción evócanse actividades sostibles que se poden gozar ao longo e ancho da provincia, ao mesmo tempo que pon en valor uno dos nosos sectores estratéxicos como é a industria téxtil», admite Menor. 

Nieves Álvarez mostra, nas imaxes e vídeos que forman parte da campaña, a experiencia dun estilo de vida saudable que fusiona o benestar, a natureza e a gastronomía de calidade. Durante a presentación, a modelo destacou a gran sorpresa que lle supuxo coñecer Ourense. «Foi un gran descubrimento e está a tan só dúas horas e cuarto de Madrid», afirmou.

Nunca deixes de soñar integra os principais recursos cabeceira da provincia para situala como un destino de calidade que atraia visitantes. O enoturismo, o patrimonio, a natureza e o termalismo son algúns dos puntos fortes que diferencian a Ourense doutros lugares. «A campaña capta e transmite a esencia da nosa terra, co fin de descubrir e compartir a autenticidade que envolve os enclaves turísticos proxectados», dixo Luis Menor. 

Antonio Casas, Nieves Álvarez, Alfonso Rueda, Luis Menor, Miguel Ángel Santalices y Cesáreo Pardal
Antonio Casas, Nieves Álvarez, Alfonso Rueda, Luis Menor, Miguel Ángel Santalices e Cesáreo Pardal

 Desde balnearios a viaxes polo río

A promoción combina imaxes gravadas en distintos puntos clave da provincia. Lugares como os balnearios da Arnoia, Laias, Caldas de Partovia ou O Carballiño son algúns dos enclaves onde se filmou. Tamén en Cortegada e nas termas de Prexigueiro; en Cenlle e noutros puntos da comarca do Ribeiro. O balneario de Lobios e as súas termas públicas foron filmados, así como a contorna do Parque Natural dá Baixa Limia, o manancial de Cabreiroá, Requeixo en Vilaza (Monterrei) e a histórica fonte de Baños de Molgas. 

Ademais intentouse fomentar as experiencias polo río, a través das viaxes nos denominados «ecobarcos», pequenas embarcacións eléctricas de ata oito prazas que se poden reservar de forma individual ou en grupo.

A gastronomía sostible é outro dos alicerces da oferta de Ourense Termal, onde destaca a cociña tradicional, mostrando elaboracións como o polbo á feira, pero tamén os pratos gourmet que se preparan na provincia e que se poden degustar en recoñecidos restaurantes como é o caso de Sábrego, das adegas Casal de Armán. 

A campaña estreada este mércores en Fitur tamén rende homenaxe a outro dos sectores estratéxicos e punteiros na economía ourensá como é o téxtil, xa que a modelo Nieves Álvarez loce deseños de Roberto Verino, Purificación García e Adolfo Domínguez durante toda a rodaxe.