O Renault 5 apostas pola frescura

Por Juan Ares

MOTOR ON

-

Un dos coches máis agardados deste ano xa desvelou os seus segredos: o R5 intenta seguir a senda do éxito do seu antecesor, que entre 1972 e 1996 vendeu 9 millóns de unidades. Agora aposta polo deseño e os motores eléctricos para conquistar a cidade.

19 mares 2024 . Actualizado ás 21:39 h.

Simpático e amable, esa é a impresión que quere dar este novo produto de Renault, que pretende converterse en icónico pensando nos mozos urbanitas europeos.

A verdade é que se trata dun vehículo que esperta emocións con só velo, ademais de lembrar ao exitoso R5 orixinais que xa conquistou ás xeracións setenteiras.

O novo R5 mide 3,92 metros, é xa que logo un coche de tamaño cidadán, con 13 centímetros menos que un Clio. Fabrícase na planta francesa de Douai sobre a plataforma AmpR Small que levarán todos os eléctricos pequenos do grupo. O modelo poderase elixir con dúas opcións de batería de ion litio. A de maior capacidade é de 52 kWh cunha autonomía de ata 400 quilómetros. A pequena será de 40 kWh e a súa autonomía estará limitada a 300 quilómetros. Estas baterías combínanse cun motor de rotor bobinado síncrono que se ofrece en tres potencias: 70, 90 e 110 kw, que equivalen, respectivamente, a 95, 120 e 150 cabalos. O cargador de baterías é bidireccional co que se poden cargar outras baterías ou alimentar sistemas eléctricos desde a propia batería do coche.

O interior do novo R5 é igual de divertido que a súa imaxe externa, cuns asentos envolventes que lembran aos do R5 Turbo dos oitenta. Ten un cadro de mandos acolchado, tamén de aire retro, pero cunha dobre pantalla de dez polgadas cada unha nas versións altas, para o cadro de instrumentos e a navegación, música e teléfono. Ademais dunha gama de cores modernas, o R5 ofrece personalización interior.

Baterías máis compactas e lixeiras

As baterías do novo R5 están compostas de só catro grandes módulos, fronte aos doce doutros modelos da marca. Iso permite aforrar espazo e peso, neste caso 20 quilos menos que as do Renault Zoe eléctrico de parecido tamaño.

As baterías se refrigeran con líquido e ademais móntase un novo cargador bidireccional de corrente alterna de 11 kw que permite que as baterías do coche poidan alimentar elementos externos como cargadores de bicis ou patinetes eléctricos, ou a conexión de pequenos electrodomésticos como cafeteras, aspiradoras ou ata grelladas eléctricas. Con cargador de corrente alterna de 11 kw, a batería do R5 pódese cargar en só 4 horas e media. Cunha potencia de 100 kw redúcese a só 30 minutos.