BMW M340D Touring: diésel, rutero e con etiqueta

Por Juan Torrón

MOTOR ON

-

Este BMW Serie 3, que combina un motor diésel de 6 cilindros apoiado por un eléctrico de 48 voltios, e neste caso cunha carrocería familiar, convértese no coche ideal para grandes rutas.

21 ene 2024 . Actualizado ás 05:00 h.

Hai uns días estivemos probando a versión diésel máis potente que se ofrece para o BMW Serie 3 Touring ou familiar. Recentemente, o modelo foi sometido a un restyling onde as novidades principais as atopamos na firma lumínica dianteira, na aplicación de microhibridación coa súa correspondente etiqueta ECO e na incorporación do novo sistema de infoentretenimiento BMW ide 8.0, que obrigou a redeseñar o cadro de mandos con respecto ao modelo previo, retirando os botóns físicos encargados da climatización. Dáse paso así a unha pantalla de grandes dimensións desde onde se manexa a case totalidade das funcións do coche.

A motorización corre a cargo dos enxeñeiros de BMW M Performance, que elixiron un coñecido propulsor de 6 cilindros diésel con disposición lonxitudinal que outorga unha potencia máxima de 340 cabalos e 700 Nm de par motor. Permite, grazas á súa tracción integral xDrive e o seu cambio automático Steptronic, facer o 0 a 100 kms/h en menos de 5 segundos, mantendo os seus consumos por baixo dos 8 litros aos 100 km.

Con respecto ás versións máis normativas do Serie 3, este acabado conta cunha presenza máis deportiva, xa que equipa de serie o acabado exterior M Sport, unhas pinzas de freo rematadas en cor vermella, lamias de maior tamaño, un deseño específico nos riles dianteiros, a tan característica patilla dos retrovisores dos BMW M e unhas saídas de escape de deseño trapezoidal.

No interior, o M340d ten como opcionais os asentos deportivos M Sport e as molduras en fibra de carbono, extras que outras versións máis accesibles do Serie 3 non poden equipar.

O maleteiro do M340d mantén a capacidade con respecto ás demais versións, sendo o espazo mínimo de carga de 500 litros, podendo acadar os 1.510 litros se se abate a segunda fila de asentos. É precisamente este deseño de carrocería familiar o que permite gozar a fondo dos 4,7 metros que mide o coche.

En canto ás sensacións que ofrece o Serie 3 á hora de conducilo, trátase dun modelo confortable e práctico, podendo facer uso dos modos de condución Eco, Pro e Confort. Con todo, se queremos sensacións deportivas máis puras, grazas á axuda da suspensión adaptativa ao cambiar ao modo Sport poderemos percibir a dureza dos amortecedores e a dirección, así como a resposta do seu motor de 6 cilindros, que se volve máis reactiva.

O BMW M340d Touring ten un prezo de 80.100 euros, que se pode incrementar ao engadirlle algún dos elementos opcionais.