BMW Serie 3 Touring: a clase media da familia alemá

Por Juan Ares

MOTOR ON

-

O BMW Serie 3 con carrocería familiar foi un dos coches predilectos da clase media alemá desde hai décadas e agora, na súa última renovación, eleva máis o status desta clase media. Sobre todo co motor híbrido enchufable, que o fai máis eficiente.

13 ago 2023 . Actualizado ás 05:00 h.

A discreción deste BMW 330e xDrive é unha das súas bazas nos seus 4,71 metros de lonxitude. Pero no seu interior alberga sorpresas como o novo sistema operativo 8 de entretemento, cunha pantalla curva enorme, de 15 polgadas, que protagoniza o seu taboleiro dixitalizado e tamén inclúe unha proxección de datos no parabrisas.

No aspecto exterior destacan os faros led máis finos, que en opción poden ser adaptativos (moi recomendables). Tamén lle senta moi ben o paquete M Sport, cun acabado máis deportivo con lamias de ata 19 polgadas e freos con marcadas pinzas vermellas. No caso desta versión familiar, o maleteiro ofrece ata 500 litros de capacidade sen abater asentos.

VERSIÓN HÍBRIDA

Aínda que a fama dos Serie 3 Touring cimentouse en España ao redor das versións diésel, de proverbial consumo (ao contrario das berlinas buscadas na súa faceta deportiva M3), hai que recoñecer que esta versión híbrida enchufable que probamos hoxe pode facernos esquecer as vantaxes do gasoil. Non precisamente en viaxes, onde a parte eléctrica é testemuñal e se evapora nos primeiros quilómetros, senón no uso diario por estradas desdobradas, cando hai tráfico, ou en uso puramente urbano. Aquí si que os consumos, se saímos coas baterías a lume de biqueira, dannos unha alegría, porque poderemos rodar ao redor de 40 quilómetros en modo eléctrico, practicamente sen consumo de gasolina. E iso a pesar de que a potencia de 292 cabalos é máis que suficiente para transportarnos a outra dimensión cando circulamos por autovías e autoestradas. Pero a contorna preferida do híbrido é o uso mixto.

Ademais, este BMW 330e Touring conta ao seu favor cunha caixa de cambios Steptronic de oito velocidades e unha tracción ás catro rodas xDrive. O prezo co que se comercializa en España é de 60.500 euros, pero o amplo equipamento de seguridade e confort xustifica esta cantidade.

O acabado M Sport dálle un aspecto máis deportivo a este familiar, aforrador en traxectos urbanos