Volve o «roadster»

Juan Torrón

MOTOR ON

BERNHARD_LIMBERGER

Se botamos a vista atrás sobre os «roadster» de BMW, vénnos á cabeza o BMW 507 brancos que utilizaba Elvis Presley, ou os coches cos que James Bond saía de todas as situacións difíciles nas súas películas. Pero o primeiro Z chegou en 1989 e foi o Z1.

21 abr 2019 . Actualizado ás 05:00 h.

Na historia máis recente dos roadster de BMW temos modelos tan carismáticos como o Z1 que baixan as súas portas para acceder ao coche, o popular Z3 que se vendeu entre os anos 1995 e 2002 e, xa máis exclusivo e próximo, o impoñente Z8. Estes modelos serviron de antesala ao popular Z4 que chegou no 2002 e que ata hoxe logrou vender máis de 200.000 unidades.

Agora chega un modelo totalmente novo e cuxo nome non varía. O novo Z4, que xa está dispoñible, ofrece unha condución moito máis dinámica grazas á súa lonxitude de 4,3 metros pero sobre todo á súa reducida batalla de 2,4 metros, o que lle permite ser moi áxil en estradas moi viradas. Tamén a vía dianteira e traseira son agora máis anchas, achegando así un maior agarre á estrada, ao que tamén contribúe un centro de gravidade máis baixo e unha repartición de pesos 50/50 en cada eixo.

O Z4 regresa ao teito de lona, para nós moito máis atractivo e sobre todo eficaz, xa que pesa menos que o ríxido e non ocupa espazo no maleteiro se imos descapotados, podendo gozar así os dous pasaxeiros dunha maleta de 281 litros. O teito pódese abrir en tan só 10 segundos de forma eléctrica e ata unha velocidade máxima de 50 quilómetros por hora.

Trátase dun coche atractivo e a iso contribúe na súa parte frontal as branquias tipo malla a xogo cos faros sobrepostos en dúas alturas, unhas lamias que poden variar entre 17 e 19 polgadas e unhas branquias laterais que permiten o fluxo do aire para evitar turbulencias. Xa na parte traseira, os pilotos móstranse alongados en forma de L e lembran aos do Z8, que eran de neón. A terceira luz de freo intégrase sobre o alerón posterior.

O Z4 disporá de 3 motores, todos eles con caixa de cambios automática e moi rápida. O máis básico será o 2.0i con 197 cabalos e un prezo de acceso á gama de 48.900 euros. No medio sitúase o 3 litros con 258 cabalos e un prezo de 56.300 euros, e xa como tope de gama con 340 cabalos esta o M40i.