Hugo Iglesias : «Fun mochileiro e agora vendo miles de viaxes en cruceiro»

A Coruña

MARCOS MÍGUEZ

Apaixonado do fútbol e os idiomas, o seu coñecemento de trotamundos e unha experiencia laboral en Mónaco levárono a fundar a única axencia de Galicia especializada en travesías en transatlántico

01 oct 2023 . Actualizado ás 05:00 h.

Charlamos no seu despacho. Parece o lugar ideal tendo en conta ao que se dedica. «Somos a única axencia de viaxes de Galicia especializada en venda de viaxes en cruceiro», explica. Desde unha enorme ventá vese, a poucos metros, o Mein Schiff 4, que o xoves estaba atracado no peirao de Transatlánticos. Miramar Cruises embarca ao ano a uns 13.000 pasaxeiros de todo o mundo, e as súas oficinas, nas que traballan 25 persoas, están pegadas ao peirao. «Fomos os primeiros en vir aquí, agora Hi e antes Cantóns Village. Oxalá veñan máis empresas. Só levamos uns meses nesta localización, pero a firma ten once anos e pico», apunta Hugo Iglesias Docampo, que fundou esta aventura cun amigo de sempre que, a pesar de todo sigue sendo amigo e socio, Diego Leira. O curioso é que a primeira sede da compaña foi en Lugo. «Creouse un viveiro de empresas e resultaba interesante. Grazas a Internet agora podes facer todo desde calquera parte. Estivemos do 2012 ao 2016, e despois viñémonos a un local ao edificio BCA28 da Grela ata que nos xurdiu esta oportunidade», resume Hugo, de 43 anos e pai de dous fillos de 6 anos e 3 meses. A ilusión deste oleirense que estudou no colexio Liceo era ser futbolista, pero acabou dedicándose ao mundo dos cruceiros grazas a unha vida viaxeira, a súa paixón polos idiomas e a unha experiencia laboral en Mónaco. 

Londres, Roma, Praga...

Tanto lle gusta o fútbol que Lucas Pérez, o xogador do Deportivo, loce na súa camiseta o logo e o nome da empresa e iso leva aparellados, entre outras promocións, sorteos de viaxes entre os socios do club. Hugo xogaba de mediapunta e fíxoo en varios equipos. Agora, dúas hernias impídenlle practicar o seu deporte favorito. Estudou Turismo no Centro Español de Novas Profesións e sendo un rapaz foise a Londres a aprender inglés. «Empecei nun Zara no que case todos eramos españois e pouco aprendín, pero despois estiven dous anos facendo un curso de adestrador de fútbol e foime mellor co idioma». Grazas a unha bolsa da Cámara de Comercio traballou no departamento de mercadotecnia da Embaixada de España en Roma, e máis adiante, en Praga. Entón xa sabía inglés e italiano e faltáballe o francés. «Funme traballar a unha central de reservas de cruceiros a Mónaco e cambioume a vida. Enseguida fixéronme responsable do mercado español e latinoamericano e aprendín as claves da venda e comercialización do negocio. Fun mochileiro e agora vendo miles de viaxes en cruceiro cada ano», recoñece. 

Idade media, 45 anos

O sector parece que está en auxe. «O futuro márcano as navieras, que agora están a construír dous barcos cada ano, co que supón de investimento. A taxa de repetición é do 80 %, é dicir, a xente que viaxa non só adoita repetir, senón que ademais se converte en prescriptora deste tipo de turismo», analiza o experto. Fala claro e con datos sobre o perfil do crucerista español. «É dunha idade media de 45 anos e viaxa cos seus fillos, en familia. Creo que hai un cruceiro para cada tipo de persoa, pero a clave é asesorarche ben, é o valor engadido que achegamos nós», destaca. Miramar Cruises atende a clientes en persoa e por vía telefónica. «Todos os meses vendemos dous ou tres voltas ao mundo. Son viaxes de 100 días que hai que reservar con ano e medio de antelación», asegura. Nas súas instalacións contan cun showroom e unha zona de recepción de cruceristas estranxeiros na que se lles propoñen experiencias. «Estou cun proxecto de vivendas de uso turístico. Contamos cunha casa rural en Paderne e pronto abriremos un edificio de 4 vivendas en Ferrol baixo o nome de Miramar Suites», avanza. Con vistas ao mar pero cos pés na terra é este emprendedor ao que lle gusta facer maxia nos seus intres libres.