Un banco volve reclamar 27.000 euros a un debedor que foi exonerado

e. v. pita VIGO / LA VOZ

VIGO

Imagen de archivo del interior de la Cidade da Xustiza
Imaxe de arquivo do interior da Cidade dá Xustiza Óscar Vázquez

A entidade financeira mesmo enviara días antes un SMS ao cliente para avisarlle de que obtivera a cancelación das súas cantidades insatisfeitas por mor de a Lei da Segunda Oportunidade

23 mares 2024 . Actualizado ás 05:00 h.

La Sexta Sección da Audiencia de Pontevedra, con sede en Vigo, obrigou a ING Bank NV España a pagar as costas dun xuízo no que volveu reclamar unha débeda de 27.606 euros a pesar de que o seu cliente xa fora exonerado grazas á Lei da Segunda Oportunidade que lle dá a oportunidade de empezar outra vez desde cero. A Audiencia ordena ao banco que pague o avogado que tivo que contratar o cliente para  defenderse e oporse á nova demanda.

A Audiencia argumenta que cando o banco reclamou por segunda vez o diñeiro a través dun proceso monitorio, xa era coñecedora de que había outro procedemento en marcha que declarou o concurso de acredores do debedor no 2020. A proba é que lle enviou ao seu debedor un SMS: «ING infórmache. Os préstamos hanse cancelado conforme á documentación legal recibida».

O propio banco había intentado chegar a un acordo extraxudicial de pagamentos e finalmente un xuíz habíalle concedido o beneficio de exoneración da débeda impagada de forma definitiva de todos os créditos do debedor insatisfeitos. Logo, chegoulle o SMS. Non desistiu a pesar de que o diñeiro xa non era reclamable.