Patrocinado por Patrocinadopor

Liberados 17 tripulantes e o mercante secuestrados por piratas somalíes durante 93 días

Somos Mar REDACCIÓN/ EFE, LA VOZ

SOMOS MAR

Sobre la cubierta del Ruen, con un helicóptero de la Armada de la India sobrevolándolo, los 35 piratas somalíes que retenían al mercante búlgaro desde el 14 de diciembre
Sobre a cuberta do Ruen, cun helicóptero da Armada da India sobrevoándoo, os 35 piratas somalíes que retiñan ao mercante búlgaro desde o 14 de decembro SPOKESPERSONNAVY VIA X | REUTERS

Militares de Armada da India obrigaron a renderse desde o destrutor Kolkata aos 35 asaltantes do Ruen

17 mares 2024 . Actualizado ás 10:09 h.

Desde o destrutor Kolkata, a Armada da India logrou pór fin aos 93 días de secuestro de 17 tripulantes do mercante búlgaro Ruen. Os militares liberáronos e recuperaron o control do cargueiro, capturado por piratas somalíes o 14 de decembro con 18 persoas a bordo, segundo transcendeu entón, co cal faltaría unha.

A dotación de o navío militar Kolkata «acurralou con éxito e coaccionó aos 35 piratas a renderse e garantir a evacuación segura de 17 membros da tripulación» do Ruen, con pavillón de Malta, informa Efe facéndose eco dun comunicado da Armada india. «O barco tamén foi inspeccionado para detectar a presenza de armas ilegais, munición ou contrabando», engade a citada axencia.

Eunavfor ou Atalanta, a forza naval da Unión Europea, apuntaba o xoves que o Ruen podería ter sido utilizado como buque abastecedor no ataque de piratas somalíes ao mercante Abdullah, de Blangadés, secuestrado o pasado martes cos seus 23 tripulantes.

Un buque de guerra da India interceptou ao Ruen o venres e desde entón forzas da Operación Atalanta, incluíndo á fragata da Armada española Victoria , estivérono monitorizando. O Kolkata culminou este sábado o rescate do mercante e de 17 dos seus 18 tripulantes.

As accións da Armada india prodúcense nun momento de crecente inseguridade do tráfico marítimo, especialmente no mar Rojo e o golfo de Adén polos ataques dos rebeldes hutíes contra buques comerciais vinculados a Israel. Ademais, os piratas somalíes tamén levaron a cabo ataques contra buques no mar Arábigo nos últimos meses, lembra Efe.

Pola tensión e o risco de ataques, as principais navieras do mundo continúan axustando as súas rutas para evitar esta vía marítima por onde transita o 8 % do comercio mundial de cereais, o 12 % do de petróleo e o 8 % do de gas natural licuado.